wtorek, 29 września 2015

Sernikiem świętuje.


 Dyniowy serniczek z ricotty, 
z malinami i sosem tahini-daktyle 

Teoretycznie od dzisiaj jestem dorosła.. śmiesznie to brzmi, bo ja? nie wiem, mając te naście lat myślałam, że przekraczając tą magiczną linię dorosłości, będę super,  hiper i w ogóle.. inne, życie. Z wiekiem to się zmienia, z wiekiem coraz częściej zadajesz sobie pytanie, to już? i też nie chcesz tego, mogłabym się rozpisywać, o swoich obawach, planach i innych, ale może nie dzisiaj, dzisiaj jest dobrze, dzisiaj bez wielkich fanfarów, ale z wielkim uśmiechem na twarzy, cieszę się z telefonu o północy i "masz na masło orzechowe" ;)

Przepis:

200g sera ricotta
150g pure z dyni hokkaido
jajko
łyżka proszku budyniowego
coś do posłodzenia
cynamon

Wszystkie składniki ze sobą miksujemy, przekładamy do naczynka (wysmarowane/wyłożone papierem). Pieczemy w 200stopniach przez ok.40min. Zajadamy jeszcze ciepłe lub schłodzone w lodówce (polecam)



15 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego! Spełnienia marzeń! :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz ode mnie najmocniejsze uściski na jakie mnie stać i moc buziaków :*oby te obawy zniknęły, a Ty wkroczyła w dorosłość z podniesioną głową :) A ten sernik musiał być idealny na świętowanie tego szczególnego dnia, sos jest nieziemski!

    OdpowiedzUsuń
  3. dynia i maliny to duet idealny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana życzę ci wszystkiego co najlepsze, dużo zdrówka przede wszystkim, wiecznego uśmiech na twarzy, dobrze zdanej matury, dostania się na wymarzone studia i pamiętaj, że dorosłość zmienia tylko to, że jesteśmy odpowiedzialni za samych siebie i mamy tą "dyskietkę" a tak to i tak jesteśmy takimi samymi ludźmi :*

    Ten sos <3

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze raz Wszystkiego Najlepszego!!! :* spędź dziś miło ten dzień :) jak widać,poranek już cudownie rozpoczęty!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego, moja Droga. :) Pogody ducha, uśmiechu, zdrowia i powodzenia w osiąganiu marzeń.
    A śniadanie - najlepsze z możliwych! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Spełnienia marzeń i wszystkiego, co najlepsze! :*
    Takim serniczkiem świętować to ja rozumiem, rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego Najlepszego!Świetny serniczek idealny na taką okazje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a więc tak, sernik obłędny, wiadomo, że ser i dynia grają świetnie w parze! Do tego maliny i tahini - jestem w niebie! *.*
    Kochana, życzę Ci dużo zdrowia, uśmiech, spełniania, marzeń, rozwijania pasji, dobrze zdanej matury i dostania się na wymarzone studia, samych wspaniałych ludzi wokół Ciebie, zapasów dyni i masła orzechowego i czego sobie tylko zapragniesz :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Trochę może już spóźnione, bo na pewno jesteś w trakcie świętowania cały czas, ale wszystkiego najlepszego! Dużo zdrówka, szczęścia, pomyślności, dobrze napisanej matury, pełno radości i uśmiechu. I bądź dalej taka kochana i pozytywna. No i żebyś w kuchni dalej takie pyszności tworzyła i została Master Chefem! Niech nigdy nie braknie Ci masła orzechowego! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najcudowniejszego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja mała Natalka dorosła :* Wszystkiego najlepszego!
    Mam pomysł! Napisz mi na kartce wszystkie swoje życzenia, a ja poproszę Dobrą Wróżkę, aby je spełniła ;)
    Czekam na przepis :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Haha, tez tak miałam, "jaka to ja nie będę jak dorosne"... A tu proszę :p najlepsze życzenia! Nie trac tego dziecka w sobie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Najlepszego :* Dorosłość jest tylko na papierku - pamiętaj! Dzieckiem jest się zawsze w sercu i w oczach rodziców :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego :)
    Życie jeszcze będzie Cię zaskakiwać, zobaczysz :)
    Serniczek wygląda wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń