wtorek, 29 września 2015

Sernikiem świętuje.


 Dyniowy serniczek z ricotty, 
z malinami i sosem tahini-daktyle 

Teoretycznie od dzisiaj jestem dorosła.. śmiesznie to brzmi, bo ja? nie wiem, mając te naście lat myślałam, że przekraczając tą magiczną linię dorosłości, będę super,  hiper i w ogóle.. inne, życie. Z wiekiem to się zmienia, z wiekiem coraz częściej zadajesz sobie pytanie, to już? i też nie chcesz tego, mogłabym się rozpisywać, o swoich obawach, planach i innych, ale może nie dzisiaj, dzisiaj jest dobrze, dzisiaj bez wielkich fanfarów, ale z wielkim uśmiechem na twarzy, cieszę się z telefonu o północy i "masz na masło orzechowe" ;)

Przepis:

200g sera ricotta
150g pure z dyni hokkaido
jajko
łyżka proszku budyniowego
coś do posłodzenia
cynamon

Wszystkie składniki ze sobą miksujemy, przekładamy do naczynka (wysmarowane/wyłożone papierem). Pieczemy w 200stopniach przez ok.40min. Zajadamy jeszcze ciepłe lub schłodzone w lodówce (polecam)



15 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego! Spełnienia marzeń! :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz ode mnie najmocniejsze uściski na jakie mnie stać i moc buziaków :*oby te obawy zniknęły, a Ty wkroczyła w dorosłość z podniesioną głową :) A ten sernik musiał być idealny na świętowanie tego szczególnego dnia, sos jest nieziemski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana życzę ci wszystkiego co najlepsze, dużo zdrówka przede wszystkim, wiecznego uśmiech na twarzy, dobrze zdanej matury, dostania się na wymarzone studia i pamiętaj, że dorosłość zmienia tylko to, że jesteśmy odpowiedzialni za samych siebie i mamy tą "dyskietkę" a tak to i tak jesteśmy takimi samymi ludźmi :*

    Ten sos <3

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze raz Wszystkiego Najlepszego!!! :* spędź dziś miło ten dzień :) jak widać,poranek już cudownie rozpoczęty!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego, moja Droga. :) Pogody ducha, uśmiechu, zdrowia i powodzenia w osiąganiu marzeń.
    A śniadanie - najlepsze z możliwych! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Spełnienia marzeń i wszystkiego, co najlepsze! :*
    Takim serniczkiem świętować to ja rozumiem, rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego Najlepszego!Świetny serniczek idealny na taką okazje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a więc tak, sernik obłędny, wiadomo, że ser i dynia grają świetnie w parze! Do tego maliny i tahini - jestem w niebie! *.*
    Kochana, życzę Ci dużo zdrowia, uśmiech, spełniania, marzeń, rozwijania pasji, dobrze zdanej matury i dostania się na wymarzone studia, samych wspaniałych ludzi wokół Ciebie, zapasów dyni i masła orzechowego i czego sobie tylko zapragniesz :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Trochę może już spóźnione, bo na pewno jesteś w trakcie świętowania cały czas, ale wszystkiego najlepszego! Dużo zdrówka, szczęścia, pomyślności, dobrze napisanej matury, pełno radości i uśmiechu. I bądź dalej taka kochana i pozytywna. No i żebyś w kuchni dalej takie pyszności tworzyła i została Master Chefem! Niech nigdy nie braknie Ci masła orzechowego! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najcudowniejszego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja mała Natalka dorosła :* Wszystkiego najlepszego!
    Mam pomysł! Napisz mi na kartce wszystkie swoje życzenia, a ja poproszę Dobrą Wróżkę, aby je spełniła ;)
    Czekam na przepis :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha, tez tak miałam, "jaka to ja nie będę jak dorosne"... A tu proszę :p najlepsze życzenia! Nie trac tego dziecka w sobie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Najlepszego :* Dorosłość jest tylko na papierku - pamiętaj! Dzieckiem jest się zawsze w sercu i w oczach rodziców :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego :)
    Życie jeszcze będzie Cię zaskakiwać, zobaczysz :)
    Serniczek wygląda wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń