wtorek, 22 września 2015

Pralinki .. z dyni!


 Dyniowo-orzechowe pralinki; z mąki kokosowej 

Pralinki spakowane, bo najpierw na pobieranie krwi... grr..nie lubiłam, nie lubię i nie polubię, no, ale życie. Mam pyszne pocieszenie.. o ile nie padnę gdzieś z głodu, bo, środek Warszawy  (y)


Ps. Uzupełniłam poprzednie wpisy o przepisy :)

Przepis:

150g pure z dyni hokkaido 
2 łyżki masła orzechowego (ok.40g)
łyżka mąki orzechowej 
ok.30g mąki kokosowej
cynamon
coś do posłodzenia


mąka kokosowa i orzechowa zmieszane ze sobą


Wszystkie składniki ze sobą dokładnie mieszamy. Formujemy okrągłe kuleczki i obtaczamy w mieszance mąk/lub czymś innym. 


22 komentarze:

  1. Zawsze chciałam zrobić właśnie pralinki z dyni :) Twoje z kokosem wyglądają super, może jedna Ci wyleci po drodze i dotoczy się do Krakowa? Oby Ci wyniki wyszły dobrze, ja też muszę niedługo iść...

    OdpowiedzUsuń
  2. Pobieranie krwi ja też nie cierpię, bo u mnie zawsze jest problem z żyłami ...
    Trzymam kciuki, żeby wyniki wyszły dobrze i porywam na koniec jedną pralinkę wraz z przepisem oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. idealne i coś czuję, że zjadłabym wszystkie na raz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia na badaniach! Ja miałam wczoraj :( i też tego baaaardzo nie lubię! Zawsze mdleje na widok igly :D także Panie pielegniarki maja ze mna ciekawie :D

    Pralinki pierwsza klasa. Koniecznie do zrobienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale się zgrałyśmy dzisiaj z pralinkami dyniowymi! trochę inne, ale jednak główny składnik ten sam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudowne te pralinki! Koniecznie muszę je przetestować tej jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł jest super.Sama chętnie wypróbuję przepis;)

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumie takie pralinki to idealna propozycja na (drugie) śniadanie do szkoły również :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale Ci wyszły o idealnym kształcie :) tytuł mnie zabił haha, dyniowe pralinki z dyni, badum.... :P

    OdpowiedzUsuń
  10. O, kolejne dyniowe kule dziś :D Na milion % się u mnie pojawią :D
    I mam nadzieję, ze te badania, to wszystko dobrze sie okaże :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Spadłaś mi z nieba z tym przepisem, akurat miałam ochotę na pralinki. Na pewno zrobię, tylko dynię upiekę <3

    OdpowiedzUsuń
  12. pragnę tych pralinek, są przecudowne! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ha, to po to się dynię piekło XD

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolejne pralinki,muszę zrobić koniecznie niedługo!

    OdpowiedzUsuń
  15. W życiu nie wpadłabym na pomysł żeby wpakować dynię do pralinek! Wydaje mi się, ze dynia+kokos to obłędne połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. O ludzie, ale cudowne! Kradnę przepis :)
    http://rankiemwszystkolepsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Smaczny pomysl! Chcialabym je podsunac mojemu synkowi, ktory lubi takie okragle smakolyki :) Jednak nie posiadam maki orzechowej. Czym moglabym ja zastapic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie dużej mierze jest ona dla aromatu/orzechowego posmaku, można ja pominąć lub dodać pokruszone orzeszki ziemne, ew. dać wiecej np.mąki kokosowej/zmielonych płatków owsianych :)

      Usuń