niedziela, 27 września 2015

Na dodanie sił & dla osłody.

 Szejk owsiany dynia-kawa-mleczko kokosowe


Piszę po 37 nieprzespanych godzinach i dwu godzinnej drzemce w samochodzie na kolanach mamy, ostatni weekend.. był, ale jak by go nie było, tak zawrotna szybkość, i to już? choć teoretycznie te naście lat kończę gdzieś w połowie tygodnia, myślałam, że po tej wielkiej imprezie będzie jakoś inaczej.. nie jest, może po za tym, że wiem naprawdę, że mam te kilka osób, tych prawdziwych i najlepszych, nie napiszę, że było idealnie, że to najlepsza impreza mojego życia.. bo będąc z wami szczerą taka nie była :) była wspaniała, bo moja.. i to tyle :) kilka naprawdę pozytywnych zaskoczeń, bo pomimo, że nie czekałam jakoś na prezenty, bo nie one się liczyły, to naprawdę trafione, nawet te drobne.. bo naprawdę, udało się im :) no i nie zapomnimy o kochanym D i jego wspaniałym torcie, bo kto powiedział, że nie mogę mieć dwóch? bo zawsze chciałam mieć ten tęczowy.. i miałam, tak robił go w całości sam .. "taki głupi, taki zakochany" <3 div="" nbsp="">

zdjęć dużo nie mam.. tych "jedzeniowych" kilka migawek zrobionych gdzieś w biegu, bo jakby nie uwiecznić tego chociaż trochę, ale czasu na większe sesje nie było :)




rano, po wyprawieniu wszystkich, posprzątaniu.. i jakiś 20min na ogarnięcie siebie, nadeszła pora na mniej przyjemną część.. nigdy tego nie zrozumiem, nigdy nie spojrzę, wolę pamiętać tę osobę tak jak zawsze i tylko taką, uśmiechniętą..pełną życia, ale wiecie co lubię? lubię tę nieświadomość dzieci, czasami chciałabym być jak one... 


9 komentarzy:

  1. Jejku kochana Ty musisz się porządnie wyspać ;)!
    Mam nadzieję, że te wszystkie wspaniałe osoby, które Cię otaczają, będą z Tobą jak najdłużej i nie odwrócą się - nigdy! :))
    No i brawa dla Twojego chłopaka! Tort wyszedł mu piękny i meeega uroczy :) To słodkie z jego strony :) Pochwal go ode mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki chłopak to skarb! Udał mu się ten tort, nie powiem. Twój jest równie wspaniały. Ja poproszę kawałek jednego i drugiego wysłać mi pocztą! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. obłędne te wypieki :D
    teraz musisz porządnie odespać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki piękny, tęczowy tort! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana trzymaj się, wiem co w tej chwili czujesz... z drugiej strony, bardzo się cieszę,że udała się impreza, a chłopak postarał się jak nigdy!! piękny torcik mu wyszedł, tak jak Tobie te wszystkie słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja jednak jestem pod wrażeniem twojego(?) tortu! Wygląda jak cudo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko wygląda obłędnie !! Szczególnie ten tort oreo i twojego chłopaka ,aż nie wierze ,że sam go zrobił XD Podobno własne 18 zawsze wychodzą gorzej ,ze względu na stres itp. mimo to gratuluje udanej imprezy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepsze życzenia :)
    Cudowny ten tęczowy tort :)

    OdpowiedzUsuń