środa, 9 września 2015

Jesienny szejk owsiany.

 Owsiany szejk dynia-banan z masłem orzechowym;
z figami 

Bo dawno tu go nie było.

Jakaś taka jeszcze nie zorganizowana jestem, to tu to, to tam, gdzieś latam, nic nie robiąc jednocześnie, nie wiem jak to będzie gdy zacznie się ta prawdziwa nauka, nie wiem, może jakoś się zbiorę, bo na razie nocami miksuje hummusa i coraz więcej piekę, bo w końcu to moje ulubione zajęcie.. w roku szkolnym, bo w wakacje przecież czasu nie było na to.

Dwie lekcje, a potem na targi uczelni. Podoba mi się to.


14 komentarzy:

  1. Maturalna klasa i od razu człowiek znajduje milion powodów byle się nie uczyć :D
    Co prawda jeszcze tego nie doświadczyłam, ale mogę sobie wyobrazić jak to działa. Mam podobnie gdy przychodzi mi się uczyć xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha fajne znajdujesz wymówki, żeby się nie uczyć :D
    Ale taki szejk to z miłą chęcią wszamałabym ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. banan, dynia i masło orzechowe, do tego w owsianym szejku.. no ideał po prostu! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany, najlepsze smaki, kwintesencja jesieni <3 ej masz rację z tymi powodami, by się nie uczyć, u mnie to samo. A ostatnio często przewija się myśl: "ee, już coś zrobiłam, co będzie to będzie, lepiej odpocząć". Zamiast magematycznego poranka wychodzi mi spanie do 9. No cóż, może lepiej przeżyć maturalną w takim trybie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. genialny szejk :) taak dawno nie jadłam fig!

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie na śniadanie też dziś dynia w połączeniu z bananem - uwielbiam ten mix <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj jak ja bym z chęcią zjadła taki szejk ( czy wypiła?)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie też już bardzo dawno nie było tego shake! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. mniam! i w dodatku z figami <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczny kolorek! I te figi na wierzchu, perfekcja! <3


    https://www.youtube.com/watch?v=RleTwu7ueac

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham takie dyniowe szejki, a w tym wydaniu zamknęłaś całą esencję jesieni <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Nauka przychodzi sama w pewnym momencie :D
    Zamarzył mi się taki "Twój" słoiczek. I co? Czeka w lodówce ;)

    OdpowiedzUsuń