czwartek, 3 września 2015

Nie na ten poranek.


Cukiniowo-kokosowe placki* z daktylami i jagodami goji, 
ze śliwkami i posypane wiórkami 
*z mąki kokosowej, mleczka kokosowego


Eksperymenty z mąki kokosowej są zdecydowanie na jakiś wolny poranek, ale mimo wszystko jakoś wyszło, pomimo, że już się zastanawiałam nad jakimś ratunkowym śniadaniem, gdy one były na patelni, ale jakoś się poprzewracały, jakoś wyrosły i w sumie bardzo dobrze smakowały, może tylko jakoś nie wyglądały do końca ^^


Intensywny dzień przede mną, w sumie to weekend, bo praca, bo osiemnastka, bo praca, ale kiedy? Jak nie teraz dopóki młodzi jesteśmy. Dzisiaj, szkoła, kręgle, praca, dom, jak się doczłapie, to będzie dobrze, w razie czego szukajcie mnie gdzieś w Warszawie, bo mogę paść i już nie wstać xd 

12 komentarzy:

  1. Haha ja też czuję, że dziś z moim napiętym harmonogramem będzie ciężko, zwłaszcza, że dzień obfituje w zagrażające zdrowiu psychicznemu i fizycznemu podróże komunikacją miejską. Ale dla takiego wieczoru warto :p Ty też baw się dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja eksperymentuję z ryżową mąką i takim oto sposobem moje wczorajsze (niedoszłe) kluseczki wylądowały w gofrownicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak mąka kokosowa jest cudowna, ale niekiedy lubi nam niezłe figle płatać ^^ Ale mi się te placki podobają. No i smak musiał być boski, bo kokos z cukinią zawsze świetne współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj placuszki cudo! :)

    http://sniadaniowe-wariacje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak aktywne dni są najlepsze! Ja się zawsze niesamowicie cieszę, jak mi wyjdzie coś w całości z mąki kokosowej !XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki intensywny czas jest najlepszy - korzystaj najlepiej jak możesz! :* a placki ważne, że smaczne, ja z mąką kokosową też uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kręgla fajna sprawa, a gdzie na nich byłaś w Warszawie? Super śniadanko mimo obaw jednak wyszły, to dobry znak :D


    http://worshipingmornings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę kręgli, super sprawa :D

    OdpowiedzUsuń