piątek, 25 września 2015

Podwójnie dyniowe, wyczekiwane.

Dyniowe tosty francuskie z chałki*
z camembertem i figą; dom. dżemem truskawkowym
*domowa chałka dyniowa

Widząc te gofry w tamtym roku, wiedziałam, że jak tylko znów dorwę figi, robię je koniecznie! Trochę inne wykonanie, ale w smaku mistrzostwo, dowód, że słodko słone smaki pasują do siebie idealnie, do tego grubaśne kromki domowej chałki, w sam raz na trochę wolniejszy poranek < 3

Dzień pod względem lekarza, ostatnich zakupów i początku przygotowań. Obym tylko nie przesiedziała w poczekalni połowy dnia. 

15 komentarzy:

  1. Oj tak pamiętam, jak nam opowiadałaś o tej ostatniej wizycie u lekarza... Trzymam kciuki, żeby dziś wszystko dobrze się ułożyło no i życzę jeszcze udanych zakupów :*

    Camembert zamienię na tofu i chyba sobie takie śniadanie niebawem wyczaruję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Znowu lekarz, u mnie też :D ale zazdroszczę wolnego poranka, a już najbardziej tej domowej chałki! Ja tam lubię camemberta, zaserwuję sobie coś podobnego. I yrxymam kciuczki za lekarza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To śniadanie to mistrzostwo <3 Zwłaszcza, jak myślę nie tylko o tostach, ale o samej tej chałce dyniowej w momencie, kiedy była jeszcze nie 'tostowa', ale świeżo wyjęta z piekarnika <3

    OdpowiedzUsuń
  4. nie dość, że genialne połączenie to jeszcze domowa chałka! jesteś niemożliwa :D chcę takie śniadanie!

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest najidealniejsze śniadanie jakie od dawna widziałam. Ta chałka dyniowa, figa, ser dla przełamania. Wygrałaś dziś tym śniadaniem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha mialam dzisiaj zrobic identyczne ;o ale ostatecznie padlo na placki dyniowe :D
    Myslimy o tym samym :D

    OdpowiedzUsuń
  7. jak zobaczyłam na snapie chałkę to aż się zaśliniłam i sama chciałam taką upiec, ale o 22 odpalanie piekarnika najpierw na puree i zabawa z drożdżami w nocy kiedy trzeba wstać następnego dnia rano byłoby masochizmem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja koniecznie poproszę przepis na tą chałkę! Uwielbiam drożdżowe wypieki i uwielbiam dynię. Połączenie wręcz idealne <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne, nie dość że pyszne to jeszcze świetnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  10. Camembert i figi <3 Kocham to połączenie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale grube te kromki!
    A przepis na chałkę gdzie? *.*

    OdpowiedzUsuń