wtorek, 15 stycznia 2013

161.

zapiekanka jabłkowa



Nawet nie wiem jak długo miałam ten przepis zapisany w zakładkach. W końcu postanowiłam go wypróbować i nie żałuje. Bałam się o przewracanie, ale o dziwo nie miałam z tym większych problemów, gdybym miała szerszą łopatkę poszło by bez problemu. Szkoda tylko, że nie mam mniejszej patelni wtedy by było mniejsze a grubsze i jakoś by się ładniej prezentowało, no cóż trudno :P I tak było dobre. No i obowiązkowo cynamon :D 

A tak swoją drogą zastanaiwam się dlaczego zapiekanka, przez długi czas gdy patrzyłam się na ten przepis byłam w przekonaniu, że trzeba to upiec, a tu się okazuje, że smaży się na patelni :P 


Dzisiaj jeszcze "błogie" lenistwo. A teraz idę uczyć się chemii na jutrzejsze powtórzenie. :P

A może by tu coś upiec? :D 
W końcu trzeba się zastosować do postanowień noworocznych :D
No i przepisy w zakładkach chyba niedługo nie będą się tam mieścić xd

17 komentarzy:

  1. świetna ta zapiekanka! zapisałam sobie przepis :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez mam pełno przepisów zapisanych w zakładkach, mam mnóstwo wolnego czasu, a jakoś zabrać się z anic nie mogę;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna :) Muszę ją kiedyś zrobić.

    Wykorzystuj przepisy, próbuj! Naprawdę warto, ja się motywuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł :) Muszę kiedyś wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialnie się prezentuje, muszę wypróbować koniecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też muszę przejrzać swoje zakładki, ciekawe co tam znajdę ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. jabłka plus cynamon, jedno z ulubionych połączeń :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Patelniowa zapiekanka brzmi ciekawie a smakuje pewnie jeszcze lepiej :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawie wygląda i pewnie super smakuję, chyba kiedyś wypróbuje! :p
    Wpadniesz do mnie? Dopiero zaczynam i byłoby mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mniam jak pysznie , coraz smaczniejsze śniadania się tu pojawiają , omomom !

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł, muszę zrobić taką zapiekankę, bo wygląda pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł, na pewno pyszna!:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie przepisy w zakładkach już się nie mieszczą, czas je wypróbować.
    Świetna ta zapiekanka ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. kurcze patrząc na tą zapiekankę totalne zgłodniałam!:D pychotka;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak jabłka to tylko z cynamonem ;d

    OdpowiedzUsuń
  16. To sniadanie woła do mnie "zjedz mnie", genialne :)
    Też musze w końcu coś upiec ;)

    OdpowiedzUsuń