niedziela, 6 stycznia 2013

152.

serniczki z patelni z sosem waniliowo-cynamonowym i czekoladowym
Śniadanie z tych mniej udanych przy których się denerwowałam,.
Pierwsza próba wylądowała w koszu. Druga o mało co nie podzieliła tego losu. Nie wiem co źle robiłam, może dałam za mało mąki, za drugim razem dałam całe jajko, za pierwszym tylko białko bo żółtko poszło do sosu. Nie mam pojęcia, może to kwestia sera? Nie wiem, ale strasznie mi się rozjeżdżały te placki, a chciałam, aby były tak fajnie zbite i zwarte. Jedyne co mi wyszło i byłam z tego zadowolona to sos cynamonowy, ten czekoladowy smakował mi mniej i w smaku podchodził mi do budyniu :P

Kolejny dzień z serii tych leniwych. O dziwo w szkole panuje spokój. Dzięki czemu mam cza nadrobić zaległości książkowe

14 komentarzy:

  1. Za mało mąki dodałaś, i za krótko smażyłaś;).

    OdpowiedzUsuń
  2. pyszności tu u Ciebie. :)
    Tyle myśli... Wiem, co masz na myśli. Ale trzeba to przetrwać, potem będzie z górki.

    OdpowiedzUsuń
  3. serniczki z patelni- przymierzam się do ich zrobienia i jakoś nie mogę się zgarnać:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm... jesli robisz z twarogu chudego i chcesz z samym bialkiem to ja dodatkowo podgrzewam lyzke mleka i dodaje lyzke otrebow owsianych i pozostawiam na ok. 5 min, zeby wcglonelo troche mleko i dodaje so masy.;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Za pierwszym razem mi też się nie udały ;) Potrzeba wprawy, więc głowa do góry. :)
    Wprawy i lekko natłuszczonej patelni.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba teraz ja się podenerwuję nad patelnią i pokombinuję z takim śniadaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. leniwe dni są potrzebne, bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. a tam placuszki po paru próbach na pewno pycha i te sosy *-* jak zrobiłaś cynamonowy ?

    OdpowiedzUsuń
  9. To z pewnością nie kwestia mąki, ja robię z samych otrąb i wychodzą idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jeżeli robiłaś z normalnego twarogu, to pewnie za mało mąki w stosunku do objętości jajka, które rozrzedza całą masę. może następnym razem spróbuj dodać samo białko/żółtko i więcej mąki. (;

    OdpowiedzUsuń
  11. czasem dobrze jest sie wypłakac :))
    nie martw się, mi też się nie udały za pięknie te serniczki jak je robiłam ;)
    a sosy porywam!

    OdpowiedzUsuń
  12. co z tego że nie wyszły;) na pewno smakowały wyśmienicie;D

    a jak zrobiłaś ten cudowny sosik cynamonowy?;)

    OdpowiedzUsuń
  13. I tak wyglądają apetycznie :) I jeszcze cynamon ach! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też chcę znać przepisy na sosy <3
    I nie martw się, po każdym złym dniu jest pora na lepszy! :)

    Mi też za pierwszym razem nie wyszły, potem dłuuugo nie robiłam i dopiero kiedy sypnęłam sporo mąki wyszły piękne :)

    OdpowiedzUsuń