czwartek, 3 stycznia 2013

149.

Zaspana wyjmuję aparat. Próbuję zrobić zdjęcie. Próbuję, bo co widzę na ekranie ten znienawidzony komunikat "spust migawki zablokowany, naładuj akumulator" mm, cudownie, czy ja nigdy nie umiem naładować baterii przed rozładowaniem, a nie już po tym jak się całkowicie rozładuje.
W zamian wstawiam zdjęcie wczoraj upieczonej granoli cynamonowo-kokosowej z suszoną żurawiną, no i chlebka bananowego z cynamonem, orzechami laskowymi i suszoną żurawiną, który po części był dzisiaj na śniadanie, a tak po za kawałkiem tego cudeńka była jeszcze owsianka w słoiku po Nutelli z brzoskwinią z puszki i kaki tak na pierwszy dzień szkoły, aby dobrze się myślało na sprawdzianie z matematyki. No właśnie sprawdzian dzisiaj był, jutro będzie i w następnym tygodniu też ma być, pozdrawiam w tym miejscu moją matematyczkę. 


A teraz po wieczornym wyjściu na dwór zziębnięta, przemoczona, z czerwonymi palcami(pomimo 2par! rękawiczek) zakopuję się z kubkiem gorącej herbaty, w grubym kocu i moją pracą domową z rosyjskiego. 

Edit: Zapomniałam jeszcze wspomnieć, że dołączyłam do projektu o którym wspomniała  whiness. Mam nadzieję, że uda mi się dotrwać do końca. Dwie karteczki spoczywają już spokojnie na dnie drewnianego pudełeczka, które znalazłam na szybko i jest chyba za małe, ale tym będziemy się martwić później :P

13 komentarzy:

  1. to ja czekam jeszcze na przepis :)a poza tym myślę, że mogłaby ci się spodobać nasza nowa akcja Gotuj sezonowo! http://durszlak.pl/akcje-kulinarne/gotuj-sezonowo

    :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiesz mi jak masz ustawiony aparat, tzn. jakie tryby, przysłona itp. :D?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż wstyd się przyznać mając lustrzankę i możliwości ustawiania, przestawania, a ja robię zdjęcia na automacie ( jestem chyba zbyt leniwa ):P

      Usuń
  3. Też mi się zdarzają takie niespodzianki :D
    Granola brzmi obłędnie! Co za smak :))

    OdpowiedzUsuń
  4. kilka dni temu właśnie robiłam taką granolę

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez mam tyle sprawdzianów z matmy:-/ świetna granola!

    OdpowiedzUsuń
  6. granola pewnie pyszna, ale ten chlebek... *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Chlebek bananowy <3 Uwielbiam! Domową granolę też :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko tu jest takie smaczne. Chyba w końcu zabiorę się za upieczenie takiego chlebka ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmm gronola <3 Ja w końcu bede musiała zrobić bo nigdy nie robiłam ;o!
    Chlebek też pyszniutki mniam :)
    Oooo właśnie to ja teraz sprawdze stan baterii w moim aparacie bo coś dawno nie ładowałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz jakąś dziwną tą nauczycielkę.
    Robiłaś granolę w piekarniku, czy to taka "patelniowa" ? Wygląda niesamowicie, musisz mnie nauczyć, jak robić, taką świetną :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W piekarniku :) Korzystałam z tego http://piekielni.blogspot.com/2012/10/granola.html przepisu :)

      Usuń
  11. mmm granola i to domowa <3 pychotka ! a ten chlebuś *.*
    ta akcja whiness bardzo fajna ;d

    OdpowiedzUsuń