środa, 2 stycznia 2013

148.

 żytnie owsiane placuszki z brzoskwiniami podane z brzoskwiniami oraz cynamonem i syropem z brzoskwiń(potem)

W tej chwili powinnam siedzieć na matmie i rozwiązywać jakieś zadania .Powinnam. Ale siedzę w domu pod kocem z kubkiem gorącej herbaty. Ale ta przerwa zleciała zbyt szybko i po wczorajszym braku snu stwierdziłam, że jeszcze jeden dzień w domu nie zaszkodzi.

Od jutra już powrót do rzeczywistości. Szkoła, szkoła i jeszcze raz szkoła. Tak na 3 tygodnie, a potem ferie :D .

15 komentarzy:

  1. ja mam ferie dopiero od lutego. O zgrozo xD
    brzoskwinię w placuszkach wkładałaś na ciasto na patelni? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszyscy powinni się uczyć, nie wszystkim wychodzi :) Oj, gdzie tam ferie na studiach - raczej poprawki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm placuszki <3

    ja także zamiast w szkole, siedzę w domu;)
    Tobie ferie także zaczynają się od 28 stycznia?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. heej, witam w klubie :* tez mam ferie 28 stucznia! juz nie moge sie ich doczekac :)

    boskie placki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aale pysznee!
    Tak, ferie, w sumie to 2,5 tygodnia <3

    OdpowiedzUsuń
  6. też siedzę dzis w domu :)
    pyszne placki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Boskie placki, lubię takie grube i z brzoskwinią :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super placuszki ;) pychotka po prostu !

    OdpowiedzUsuń
  9. ja już przyzwyczaiłam się do powrotów do tej szarej rzeczywistości, jakoś nie ubolewam.. jeszcze trochę i ferie!:P

    OdpowiedzUsuń
  10. zawsze wypijam syrop z brzoskwiń lub ananasa :P

    OdpowiedzUsuń
  11. pyszne placuszki. <3

    ja mam ferie w ostatnim terminie, ale to w sumie dobrze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę zrobić takie placuszki :) Stęskniłam się za nimi..

    OdpowiedzUsuń
  13. Z brzoskwinią musiały być pyszne :D

    OdpowiedzUsuń
  14. a u mnie ferie już za tydzień. (;

    OdpowiedzUsuń
  15. owsiane placuszki wygrywają ze wszystkimi. Zrobiłam sobie z dodatkiem jagód i były mniam mniam.

    OdpowiedzUsuń