sobota, 19 stycznia 2013

165.


serowo-ziołowe scones podane z szynką z indyka/polędwicą sopocką i keczupem (potem) pomidorki i papryka

Boże, nie wierze drugie wytrawne śniadanie i to z rzędu :P
Kolejny pomysł który chodził za mną od dłuższego czasu :P
Wyszły "troszeczkę" za słone, pewnie dlatego, że dałam ser żółty i jeszcze soli, a sypnęło mi się trochę za dużo, no nic nie są złe :P

A za oknem pada i pada, jak tak dalej będzie to nas zasypie :P 

A granole o której wczoraj pisałam piekłam z tego przepisu. Tylko, że dodałam  suszoną żurawinę i daktyle. :P

20 komentarzy:

  1. O, takie scones muszą smakować świetnie! :) Ja niestety bardzo dużo solę, więc pewnie byłyby dla mnie idealne. ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. mogę przepis na te scones?:>

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie wytrawne śniadania to mogłabym jeść bez przerwy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie pyszności :) uwielbiam ser żółty

    OdpowiedzUsuń
  5. a podzielisz się przepisem na scones? :)) chętnie bym upiekła!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już wieki śniadania na wytrawnie nie jadłam. ;)
    Scones są takie łatwe w przygotowaniu, a takie pyszne. Na co ja jeszcze czekam? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też sypie i sypie. Wiosny! :)
    Pysznie wyglądają ;).

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie za oknem peeeeeeeełno śniegu!:)

    a scones musiały być pycha! muszę zrobić do sconesów drugi krok!;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Scones. ! *.* Ale kusisz. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie wspaniałe scones na wytrawnie! też chętnie poznałabym przepis. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądają zacnie :D
    pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też zwykle jadam na słodko , wiem więc jaki to wyczyn, chociaż ostatnio z braku czasu na tygodniu - jem co popadnie xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Wytrawnych scones jeszcze nie jadłam, a szkoda, bo świetnie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  14. wytrawnie nie znaczy gorzej, pyszności! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. wytrawnych scones jeszcze nigdy nie jadłam, ale Twoje bardzo mnie przekonują do wypróbowania*.*

    OdpowiedzUsuń
  16. mmm ta granola <3 dziś ją zrobię!
    A te scones wyglądają pysznie nie jadłam jeszcze nigdy w takiej wersji!

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę koniecznie zrobić wytrawne scones! Wyglądają przepysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pysznie wygląda:)
    Wpadniesz? :)

    OdpowiedzUsuń