wtorek, 22 stycznia 2013

168.


cynamonowa owsianka w słoiczku po kremie ciasteczkowym z domową granolą piernikową, melonem(w środku i w miseczce) i serkiem homogenizowanym waniliowym, muffinka kakaowo-pomarańczowa

Jak zwykle wyszłam za późno z domu, w biegu oddając ubrania równo z dzwonkiem, bo przecież ja mam czas :P 

Jeszcze 3 dni. Wpadam na chwilę od domu i zaraz znowu będę musiała uciekać na korki i ortodonty zaliczając gdzieś pomiędzy bibliotekę nie lubię wtorków, a jutro w sumie nie lepiej w szkole do 16.30? jak się nie mylę, bo kółko, no nic damy radę potem w czwartek na w-f na łyżwy no w końcu będziemy robić coś co lubię

11 komentarzy:

  1. Zawsze tak wbiegałam do szkoły! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najgorsze są te teksty w klasie.. Pamiętaj o tym, że oni nie rozumieją i nie starają się zrozumieć

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Tobą w 100 procentach Mi tak w rodzinie wszyscy "żartują" ale nie wiedzą jak to boli po takiej chorobie.
    Nie pisałam wcześniej, ale czytam Twojego bloga już długo i muszę Ci napisać, że jesteś dla mnie motywacją i nadzieją na wyzdrowienie!

    Pozdrawiam serdecznie.
    Ada

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętaj, że to tylko żarty, na prawdę. Takich rzeczy wręcz NIE MOŻNA brać na poważnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. ej ej, dasz sobie radę, nie przejmuj się znajomymi. Pogadają i przestaną. A Ty rób swoje, bo ten blog bez Twoich codownych śniadań i ciepłej atmodfery z genialnymi przepisami jest świetny! <3
    A propo przespisu można n a tę śliczną muffinę? *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przejmuj się takim gadaniem! Doskonale Cię rozumiem, kiedy ktoś zaczyna temat wagi, odchudzania czy jedzenia to nie wiem co ze sobą zrobić, jak się zachować, co odpowiedzieć..
    Pyszne śniadanie, oddawaj muffinkę! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. śniadanie pyszne!
    ja tez zawsze za późno wychodze, haha :D
    a tym gadaniem się nie przejmuj! Najważnejsze jest to co czujesz i myslisz!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śniadanie pyszne, uwierz mi każdą chorobę idzie przezwyciężyć wszystko zależy od nas, ja mam wspaniałą rodzinkę i przyjaciół, ale jeśli ty nie masz obok siebie takich osób to pamiętaj, że do mnie zawsze możesz napisać, obcemu łatwiej się wygadać.....

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak pysznie napakowana! :D Mniam :)
    Nie przejmuj się głupimi słowami innych, którzy nie rozumieją Twojej sytuacji. A najgorsze jest to, że nie rozumieją, że anoreksja to choroba psychiczna, nie tylko wizualna..

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozumiem co czujesz podczas takich rozmów, to jest okropne... Moja koleżanka ostatnio jak jej powiedziałam że mam problemy z jedzeniem na to 'ale ty jesz normalnie, nie?' To zabolało... wiem, dziwne, ale prawdziwe.. :(
    Trzymaj się tam! A śniadanko pyszne! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie to przykre ... bardzo mi smutno , że ktoś cię tak potraktował ;/
    dasz radę kochana , trzymaj się cieplutko , ja o tobie zawsze [pamiętam ;* <3 i myślę , wierzę ,że wszystko sie ulozy ;)
    świetne śniadanko , w tym słoiczku boskie !

    OdpowiedzUsuń