czwartek, 31 stycznia 2013

177.


cynamonowa jabłkowo-marchewkowa owsianka podana z orzechami, suszoną żurawiną i daktylami z jeszcze większą ilością cynamonu


 A dzisiaj najzwyklejsza owsianka, bo chyba ostatnio jem za dużo jajek, a jak na razie wszystkie pomysły które siedzą mi w głowie są związane z jajkami, właśnie nie wiecie ile można ich jeść tygodniowo? :P

Dopiero teraz znalazłam chwile czasu, aby usiąść od rana jakoś tak nie było czasu, ale zrobiłam ciasto(na naste urodziny mamy, które robi w sobotę, jutro będę piec jeszcze sernik), byłam na mieście. Zrobiłam obiad. Obejrzałam film. A właśnie obejrzałam wczoraj niesamowity film "Now is good" zdecydowanie wam polecam, jest prześliczny dawno już tak się nie zaryczałam na filmie. 

Połowa ferii minęła, a ja tak naprawdę nie zrobiłam niczego konkretnego. Achh, jak ten czas będzie tak szybko zasuwał, to zanim się obejrzę, znów będę siedzieć w szkolnej ławce :(
Miałam się uczyć do testów, nie zrobiłam tego, miałam wybrać szkołę, tego też nie zrobiłam i szczerze powiedziawszy nie mam na to ochoty, przeraża mnie to, nie umiem sobie wyobrazić, że za 5miesięcy będę musiała pożegnać się z tymi wszystkimi ludźmi, przecież niektórych znam 9lat, a innych nawet 10. Przeraża mnie fakt, że muszę dorosnąć. Nie chce. Chyba chciałabym na zawsze pozostać w tym wieku, chyba chciałabym, aby gimnazjum się nie kończyło. I chyba nie chcę dokonywać tylu wyborów, nie umiem.

17 komentarzy:

  1. wcale nie taka najzwyklejsza ta owsianka! pysznie się prezentuje! :))
    a jakie ciasto zrobiłaś dla mamy? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcale nie najzwyklejsza, słodka i apetyczna, aż mam ochotę na owsiankę :)
    Hej, masz jeszcze tydzień ferii, dasz radę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziewczyny mają racje!:) owsianka ma coś w sobie.. pycha!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda wyjątkowo, sama bym taką zjadła!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kilka dni temu po raz pierwszy jadłam owsiankę z marchewką i zakochałam się <3 Jest przepyszna. Twoja wersja jest równie apetyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę koniecznie spróbowac marchewkowej owsianki, strasznie ciekawa jestem jej smaku! i ile cynamonu<3

    OdpowiedzUsuń
  7. jak robisz taką owsiankę z marchewką to płatki na mleku? Czy na wodzie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owsiankę zawsze robię tak samo, najpierw gotuje płatki na wodzie, a potem na mleku, tak pół na pół :) Dzisiaj też tak zrobiłam :)

      Usuń
  8. Jajka wcale nie są niezdrowe, można zjeśc nawet 2 dziennie, jeśli zamienisz na nie mięso (bo to i to to źródło białka) :)
    Pysznie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też chyba jem za duzo jajek ;) ale co tam, narazie chyba mój cholesterol jest ok ;p
    pyszna owsianka, im wiecej cynamonu tym lepiej <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Pyszności! Piękna owsianka. Muszę spróbować z marchewką

    OdpowiedzUsuń
  11. Mocno cynamonowa owsianka to jest to!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cynamonowa owsianka jest wspaniała! :)
    Zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  13. ...dla mnie bez cynamonu i marchewki ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak to jest "zwykła" owsianka, to boję się, jaka jest dla Ciebie "niezwykła" :P

    Pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. takie połączenie w owsiance, ale pychotka ! jeszcze tak nie jadłam ,ale wygląda przepysznie <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Z marchewka nie robiłam, pysznie ;)

    OdpowiedzUsuń