poniedziałek, 7 stycznia 2013

154.

krem czekoladowy z kaszy jaglanej z cynamonem i bananem podany z danio śmietankowym i gorzką czekoladą


Inspiracja od Oli. Jak zwykle nie obyło się bez zmian. I dodania szczypty(dużej :D ) cynamonu. :P no i miałam mniejsze możliwości zmiksowania ( znaczy się nie jest tak kremowy) bo nie chciało mi się wyjmować całej maszynerii, a więc zrobiłam to końcówką od miksowania owoców od miksera kuchennego. :P

Dziś raczej luźny dzień w szkole. Jutro trochę ciężej, ale to jutro. Dziś jest dziś, a więc się nie przejmujemy. 

15 komentarzy:

  1. trzeba żyć dniem dzisiejszym!
    porwałabym całą miseczkę i żałowała, że jest tylko jedna, bo to brzmi po prostu genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda jak deser straciatella, bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. żyjmy chwilą! ;D
    pyszny kremik. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny krem ;) luubię to danio ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pychotka , ten kremik ekstra ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam danio, zwłaszcza waniliowe:-) pycha śniadanie!

    OdpowiedzUsuń
  7. też przymierzam się do zrobienia tego cudeńka;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda jak dużo ciacho czekoladowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ZAKOCHAŁAM SIĘ W TWOIM ŚNIADANIU!

    OdpowiedzUsuń
  10. mimo że za kaszą jaglaną nie przepadam, to ten krem wygląda wyśmienicie i z chęcią bym go zjadłam!

    OdpowiedzUsuń
  11. wygląda wspaniale! Napewno spróbuję :)
    Ehhh ja właśnie ten tydzień mam potworny, same sprawdziany :c

    OdpowiedzUsuń
  12. ;*
    mam nadzieję, że smakowało :DD

    OdpowiedzUsuń