czwartek, 10 stycznia 2013

156.

kokosowa owsianka z kremem kokosowym, jogurtem jagodowym, domową granolą cynamonowo-kokosową z suszoną żurawiną, białą czekoladą i bananem

Świat pokryty nową bielszą warstwą śniegu, na twarzy pojawia się wielki uśmiech. Policzki delikatnie szczypią od mrozu, a pod nogami przyjemnie skrzypi śnieg. Tak powinien rozpoczynać się każdy dzień.
A teraz? Mokro, tak to jest idealne określenie. Ze śniegu coraz mniej zostaje, zimny wiatr wieje w twarz i w dodatku z nieba spadają zimne krople deszczu. Dobrze, że do domu zostałam podwieziona. Wystarczyły mi te dwie godziny na hali w mrozie i mój dzienny limit na utratę ciepła i tak został wyczerpany. A właśnie nie ma jakiegoś regulaminu według którego jest ustalone jaka powinna być temperatura na hali? Haha, przed świętami jak powiedzieli, że ogrzewanie się zepsuło na hali to my z koleżankami taki wzrok na siebie i w śmiech i takie zdziwienie to tam było ogrzewanie? Jakoś nie było odczuwalne. 

W szkole spokój. Luźne lekcje, bo nauczyciele wystawiają oceny. Ja o dziwo nie mam prawie nic do poprawy( no oprócz sprawdzianu z polskiego) Cieszę się z tego powodu. 

W niedziele WOŚP rano zbieramy w naszym mieście, a potem za namową koleżanki zapisałyśmy się jeszcze, aby pojechać zbierać do centrum handlowego w warszawie. Czyli takie tam od 14 do 19, a o 20 powrót do domu. A puszki musimy odebrać 8-9. Czyli zapowiada się cały dzień chodzenia. Ejj, ale damy radę (chyba xd)  :D No, ale potem nie musimy iść w pon do szkoły. ( aha, już sobie nie poszłam, fajnie, że muszę poprawić sprawdzian z polskiego :(, a miało być tak pięknie ) Któraś z was też została wolontariuszką? :)

14 komentarzy:

  1. U mnie nie pojawia się uśmiech z powodu śniegu - wręcz przeciwnie xD

    Sypana herbata, ale dawno nie piłam... ;) Wiesz, że u Ciebie sam opis zdjęcia jest pyszny? ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. I u nas w szkole jest też jak na Antarktydzie -.-

      Usuń
  3. u mnie w szkole z tego co pamiętam jest tak, że jeżeli temperatura na hali spada poniżej 18 stopni, to odwoływane są zajęcia. mocno kokosowo dzisiaj u ciebie. (;

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie tak samo, do niedawna biało, teraz kałuża na kałuży, a o temperaturze w szkole nie wspomnę... też w niedzielę latam z puszką po mieście :3

    OdpowiedzUsuń
  5. same pyszności :)
    a o pogodzie to lepiej nie wspomnę ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. niestety ja nie mogę powiedzieć o tej pięknej powierzchni na ulicach, chodnikach itd, bo pada u mnie śnieg z deszczem, więc jest masakra:/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę Cu mrozu, bo u mnie chlapa. utopić się można!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kokosowo, bosko *.* U mnie też spadł śnieg ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. boska owsianka! :D

    u mnie śnieg właśnie stopniał... :(
    i też zbieram w niedzielę! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. biała czekolada<3 pyszne to wszystko;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mmmm niebo w gębie po prostu <3 Też myślałam na WOŚP ale jakoś po prostu brak mi czasu także z tego względu że mam fest nauki na poniedziałek ;c

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też chcę śnieg! u mnie tylko deszcz:<
    a owsianka genialna, wszystkie rzeczy w niej uwielbiam<3

    OdpowiedzUsuń
  13. śniegowo *.* ;p
    a twoje śniadanie pycha , kokosowe ,mmm mniam !

    OdpowiedzUsuń