niedziela, 13 stycznia 2013

159.

 wypiek owsiano-bananowyz cynamonem podany z masłem orzechowym, bananem i waniliowym serkiem homogenizowanym

Wzorowałam się na przepisie whitness

Wyszło w końcu na to, że nie pojechałam z koleżankami do Warszawy.  NO, nic trudno.
To nie zaszkodziło mi, aby zamarznąć na kość. 
W pewnym momencie myślałam, że chyba tam wrosnę w ziemie z tego zimna i już nigdzie się nie ruszę
W dodatku przez te całe zimno- ciepło ( dwór-Tesco) teraz czuję się jakbym miała się rozłożyć. Jednym słowem źle. 
Ale nie powiem było fajnie. Mnóstwo śmiechu i wygłupów. Podziwiam ludzi  którzy chodzą sami, ja bez paczki przyjaciół nie dałabym rady. 
3 raz jestem wolontariuszką i za każdym razem sprawia mi to przyjemność, lubię zrobić coś dla innych, co z tego, że zazwyczaj po takich dniach jestem chora. 
Od kilku dni mam jakoś problemy ze snem, budzę się w nocy, nie mogę spać, o 6 już bym mogła praktycznie z łóżka wstać bo od tej godziny to się przewracam z boku na bok. Dzisiaj też nie było wyjątki, a że miałam jeszcze 1,5 godz. Stwierdziłam, że upiekę ciasteczka. Niestety nie zrobiłam zdjęcia, bo jak to ja i tak potem ścigałam się z czasem i na ostatnią chwilę wyszłam z domu(a kiedy tak nie było :P) W każdym bądź razie wzorowałam się na tym przepisie. Ogółem ostatnio spodobał mi się ten blog i na pewno będę korzystać z przepisów na nim.
A teraz idę się kurować. Przede mną jeszcze 10dni szkoły. i jakieś 5 sprawdzianów w następnym tygodniu, ale to dopiero za tydzień, ten tydzień jeszcze dość lekki, oceny już wystawione. Wiec mamy luz. ( więc po co się kurować, jeden dzień nie zaszkodzi)

15 komentarzy:

  1. to masło orzechowe jak wisienka na torcie :)
    pozdrawiam!
    Szana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie Ci wyszedł ten wypiek :)
    Eh, problemy z bezsennością... Kiedyś miałam je bardzo wzmożone. Teraz na szczęście odchodzą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w przeciwieństwie do Ciebie mogę spać i spać ;P
    fajnie, że się tak udzielasz na WOŚP ;)
    kusisz tym wypiekiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wygląda! też muszę się zainspirować ;)

    http://emptytaste.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam owsiane wypieki <3 Mniam!
    A mój tydzień też będzie okropny :<

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialnie Ci to sniadanko wyszło!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmm pysznie wygląda <3 Zdrowiej tam i kuruj się :)
    Zapraszam do siebie;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pycha!
    Mam nadzieje, że się nie rozchorujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszczę takiego śniadanka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. genialne śniadanie. :D
    nie rozchoruj się tam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpoczywaj i kuruj się! ;)
    Dobrze, że wypad Ci się udał :)

    OdpowiedzUsuń
  13. to śniadanko wygląda po prostu przepysznie , i jest masło <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Musiał być pyszny . :> No to kuruj się, kuruj . :)

    OdpowiedzUsuń