poniedziałek, 28 stycznia 2013

174.

Angielskie muffinki nadziane masłem orzechowym(1)/ dżemem jagodowym(2) oprószone cukrem pudrem i cynamonem

Robione z tego przepisu.
Druga próba z drożdżami tym razem, suchymi. 

 Następnym razem muszę tylko grubiej rozwałkować ciasto tak aby wyszły 2, bo jednak zrobiłam je za cienkie


Wczorajszy wieczór jak najbardziej udany, a tak mi się nie chciało wychodzić, ale jednak wyszłam, ( w końcu trzeba wypełnić jedno z postanowień noworocznych, które brzmi, aby być mniej aspołecznym) i nie żałuje, cały wieczór przesiedziany na parapecie z kubkiem gorącej herbaty otoczona przyjaciółmi, rozmowami i śmiechem. A potem jeszcze długie godziny spędzone na rozmowie z przyjaciółką, po tygodniu nie widzenia się(była w górach) a wiecie co dostałam? ( werble proszę xD ) 


śliczną malutką owieczkę i
podobno najlepszą czekoladę: Studencką. Tego smaku jeszcze nie miałam okazji próbować u koleżanki. To nic, że to chyba najsłodsza czekolada jaka istnieje :P 

A teraz książka, filmy, koc, gorąca herbata i dzień spędzony w męskiej koszulce, starych leginsach i nie określonym czymś na mojej głowie xd :P

20 komentarzy:

  1. te muffiny są obłędne! świetna jest taka jakby ich śniadaniowa wersja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. apetycznie wygląda :)
    blog super :) obserwuję , mogę wiedzieć jaki masz szablon wyglądu ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne bułeczkowe muffinki :D <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo Studentska i to malinowa! uwielbiam ją, to naprawdę najlepsza czekolada<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Studentska?! Jej, najlepsza czekolada świataaa! *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Pyszna pyszna pyszna czekolada a owieczka słodka! :D
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O jeej, ale nabrałam ochoty na takie muffiny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Też miałam je kiedyś robić!!! :) To te z patelni, tak? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super Ci te bułeczki wyszły, czaję się i czaję aby je zrobić, i teraz to już nie mam wyjścia.. ;)
    A prezent super! Nigdy nie jadłam studentskiej..

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale urocze ! Zjadłabym takie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam tak spędzać czas. :) I mówię zarówno o spotkaniu z przyjaciółmi jak i kocyku, filmach, książce i herbatce. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. genialny przepis!;) kurcze u Ciebie to zawsze tak smacznie:D

    OdpowiedzUsuń
  13. mmm te śniadanko ,ależ to pysznie wygląda ,koniecznie muszę spróbować !

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja chcę takie muffiny! Bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepyszne śniadanie! Muszę, muszę, muszę koniecznie zrobić!
    Uwielbiam te czekolady <3

    OdpowiedzUsuń
  16. jakie pyszne! :D mam taka owcę tylko białą ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pysznosci na am początek dnia : D

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaka zmiana szaty graficznej, bardzo ładnie :) Lubię takie minimalistyczne tła :)
    A co do muffinek to jestem nimi zachwycona, uwielbiam english muffins ale nadziewnych jeszcze nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jakie wspaniałe, do tego jeszcze drożdżowe! przepis zdecydowanie do wypróbowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak pysznie wyglądają.....;D

    OdpowiedzUsuń