poniedziałek, 21 stycznia 2013

167.

 bułka* z ziarnami słonecznika z pieczonym kurczakiem, sałatą, serem żółtym, pomidorem, ogórkiem(zielony i konserwowy), papryką, jogurtowym sosem czosnkowym i keczupem, czekolada Ritta Sport jogurtowa
*podpieczona w piekarniku(mmm, taka chrupiąca była <3)

Nawet się nie pytajcie w jaki sposób ja to zjadłam, bo sama tego nie wiem :P 
Lubie skrócone lekcje, w ten sposób byłam już w domu przed 12. 
Co tam, że nie poszłam na w-f, cicho : P ale od czego są zwolnienia. :D
- To nie jest podpis twojego ojca.
-Jak nie, jak tam, proszę pani. ( uśmiech)
- Ale wiedzcie, że podpisuje wam je ostatni raz. 
( te spojrzenia na siebie, mhmmm chyba przed feriami xd :)

Szaleje z tymi wytrawnymi, ale stwierdziłam, że jeżeli będę je częściej jeść to przecież nie zaszkodzi, przynajmniej raz w tygodniu musi być wytrawnie.

Od kilku dni codziennie jem lody, co z tego, że jest mi potem przeraźliwie zimno, ale takie wyjadane prosto z pudełka są takie pyszne i tak jakoś nie można ich spokojnie na miejsce odłożyć :P

Jeszcze tylko 4 dni szkoły i ferie. Damy radę? Damy. Trzeba. A tak na sam koniec jeszcze kilka sprawdzianów, abyśmy się zbytnio nie nudzili -,-

22 komentarze:

  1. łoo taka bułka od rana to dopiero <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Smacznie wygląda:)Zazdroszczę ferii!

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm uwielbiam robić sobie takie bułeczki z kurczakiem do szkoły ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, agentka :D
    ja jeszcze 3 tygodnie muszę na ferie czekać -.-

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pycha buła ! :D
    Mi się kończą ferie :< Nie chcę końca tego tygodnia! ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. zjadłabym taką bułkę, chociaż po pierwszym kęsie musiałabym łapać kilka składników w locie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mmm to taki light fast food;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Wypasiona buła :D Takie śniadanie to multum energii na cały dzień.

    OdpowiedzUsuń
  9. ale pysznie wypasiona buła! zjadłabym taką<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Damy radę!
    A takie wypasione buły uwielbiam, chociaż bezmięsa raczej ;p I miliard dodatków w środkuu!
    No właśnie powaliło ich z tymi sprawdzianami... Że im się chcę to sprawdzać w ferie!

    OdpowiedzUsuń
  11. buła full wypas! :D
    pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja na ferie musze czekać jeszcze 3 tygodnie :( Pyszna kanapka! <3
    Wpadniesz?:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam tak pysznie napakowane buły, które z trudem da się ugryźć :D Pyszna!

    OdpowiedzUsuń
  14. No właśnie miałam spytać, jak ją do ust zmieściłaś. :D
    U mnie też za 5 dni ferie. Czekamy.... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale naładowana buła. Wygląda cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ta bułka jest genialna! nie dziwię się, że zjadłaś, wygląda tak apetycznie, że też bym sobie z nią poradziła! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. mmm jak zdrowy hamburger, pychotka <3
    Hah ja zawsze sobie pisze zwolnienia i ostatni raz "wpadłam"... Ale było krzyku od matki! :p

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja sobie piszę sama usprawiedliwienia, mama podpisuje i jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jakie wspaniałe śniadanie na wytrawnie! a od lodów w zimie podobno wbrew pozorom trudniej się pochorować, niż kiedy jest ciepło. (;

    OdpowiedzUsuń