środa, 8 stycznia 2014

500. Porane zamieszanie i kokosowa rocznica.

 bananowo-kokoswe placki z kremem kokosowym i prażonymi wiórkami kokosowymi

Jej, nie sądziłam, że aż tyle tutaj wytrwam. I prawdę powiedziawszy przyzwyczaiłam się do tego miejsca. Choć często miewałam chwile zwątpienia, po co to wszystko? Cieszę się, że nie rezygnowałam. Bycie tutaj w pewien sposób przynosi mi szczęście. Dziękuje wam, bo bez was, nie było by tego miejsca. 
No, tak jak zwykle w takie dni musi coś nie wyjść pierwszą próbę tych placków można było porównać raczej do jakiś wiórów  w ten właśnie sposób nauczyłam, się, że mąka kokosowa zupełnie inaczej chłonie wodę, no, ale pozytywną stroną jest to, że udowodniłam sobie, że jeżeli się chce to da się zrobić i usmażyć placki w niecałe 5min. W jakieś 10s zrobić zdjęcie, a kolejne 5min je zjeść jednocześnie zakładając buty na nogi, pfff, da się? Da się. W bonusie dostałam jeszcze lekki sprint do pociągu, a co tam jak szaleć to szaleć xd Bądź co bądź, placki jednak wyszły dobre, a dzień nie okazał się taki zły, liczyłam tylko na trochę spokojniejszy poranek, ale co tam. :P 
Jeszcze raz dziękuje wam za to, że jesteście. :)



Przepis:
15g mąki kokosowej
45g mąki pełnoziarnistej
jajko
zmiksowane 3/4 banana
70ml mleczka kokosowego/mleka*
łyżeżka wiórek kokosowych
szczypta soli
1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
ew. coś do posłodzenia

Mokre składniki miksujemy ze sobą. Wlewamy do suchych i smażyy na rozgrzanej patelni.

*dałam 1/1

8 komentarzy:

  1. Gratuluję i życzę kolejnej 500 ;)
    Cudowny stosik ! Porywam :3

    OdpowiedzUsuń
  2. No i wspaniale uczciłaś 500. śniadanie! Życze kolejnych setek i mam nadzieję, że nadal będziesz tak wspaniale inspirować :*

    OdpowiedzUsuń
  3. też czasem mam wątpliwości, ale w sumie czemu nie? skoro tu jesteśmy i codziennie poświęcamy nasz czas blogowi- to chyba nie jest to takie bez sensu :)
    co do śniadania- to jedne z najlepszych placków, jakie widziałam, od... dawna! cudne, grube, puchate.. oh!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudnie wyrosły :)) gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba każdy miał wątpliwości kiedyś :)
    Gratuluję :*

    OdpowiedzUsuń
  6. ale grubasne! uwielbiam takie puszyste placki. :)
    gratuluje i życzę jeszcze więcej postów i spokojniejszych poranków! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. placki są świetne, ale krem zdecydowanie wygrywa!!! genialne śniadanie na taką okazję :) gratuluję i życzę kolejnych setek!

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję! takie placki to świetne śniadanie na taką okazję ;)

    OdpowiedzUsuń