sobota, 19 kwietnia 2014

600. Gofry z resztek, czyli najbrzydsze i najbardziej chrupiące jak dotąd.


kokosowe gofry* z serka wiejskiego z ananasem, jogurtem naturalnym z mascarpone i prażonymi wiórkami

* z mąki kokosowej, domowego mleczka kokosowego

Serio, próbując otworzyć gofrownicę, myślałam, że tego nie zrobię >.<
Prawdę powiedziawszy zaczęłam już je spisywać na stratę i szukać czegoś innego do zjedzenia.  Ale, gofrownica jednak się otworzyła, trochę się po gimnastykowałam, by je wyjąc w całości ale wyszły. Po pewnym czasie miękną, ale na samym początku są tak mega chrupiące *.*
(tak a pro po to na pewno będę eksperymentować z goframi z serka wiejskiego :P)
Dzisiaj późno, z resztek, aby powyjadać przed świętami, na szybko, bo od rano coś robię, najpierw byłam na targu, po powrocie od razu się wzięłam za pieczenie i tak jakoś ten czas płynie, tera chwila przerwy i wracam "do garów":P

Znikam na dwa dni, bo jako w Boże Narodzenie śniadań wspólnie z rodziną nie jadamy, tak w te święta głównie o to chodzi, tak, więc, życzę wam wesołych, spokojnych świąt, spędzonych wspólnie z rodziną :)

Ps. Nawet o okrągłym poście zapomniałam, bywa :P 

7 komentarzy:

  1. gofry z wiejskiego *-* wyobrażam sobie jak musiał się ciągnąć! moja gofrownica nie dała bym im rady...może kiedyś, tymczasem twoimi się zachwycam i wierzę, że muszą świetnie smakować :)
    Wesołych! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie eksperymenty ale moja gofrownica ma na nie za małą moc :(
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę zrobić te gofry z wiejskiego koniecznie! :)
    Tak, Święta to czas rodziny! :)
    Wesolutkich! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam z niecierpliwością na te eksperymenty :) ! Swietnie te tez wyszły :) !

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie gofry wszystko rekompensują- wyglądają cudnie, nie wiem co ty od nich chcesz. I to połączenie smakowe- pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie - są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie te gofry idealnie pasują do 600 śniadania :D
    Spokojnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń