piątek, 18 kwietnia 2014

599. Pechowy poranek, nieudane śniadanie i takie tam,

Mini naleśnikowy torcik
bananowe naleśniki przełożone serkiem polane kajmakiem i posypane prażonymi płatkami migdałowymi 

Miało być co innego, ale nie wyszło. Tak, że potem było, myśl, co by tu zjeść, padło na ten torcik który mi w głowie od dłuższego czasu się miotał, trochę inaczej niż sobie myślałam, ale czasu nie było. Miały być orzechy w karmelu, ale, pod ręką masa kajmakowa, szybciej a też smacznie. Przy okazji zdemolowałam pół kuchni, drugie pół zakrwawiłam rozciętym palcem , przypaliłam trochę placki, zdjęcia nie wyszły i trochę dziwnie tą wieżyczkę złożyłam...ach, nie lubię takich poranków..
no nic, ale nie skreślałam tego dnia, może pójdę pobiegać, pewnie spotkam się ze znajomymi, nawet słońce czasami się do mnie uśmiechnie.

10 komentarzy:

  1. torcik na śniadanie, no lepiej być już chyba nie może! :D
    do tego banan, kajmak!
    tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ,,post na bogato" :D palcowi współczuję, na to słońce uśmiechnięte go wystaw to szybciej się zagoi!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niby taki pech, a dla mnie te placuszki wyglądają smakowicie i nie wyglądają na nieudane :)
    Mam nadzieję, że reszta dnia minie jak z płatka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Poranek pełen emocji, jak widzę ;)
    Ale w efekcie finalnym ten torcik wygląda (i zapewne smakuje) na udany :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Skreślanie dnia nigdy nie ma sensu - ostatnio bardzo często sie o tym przekonuje. Kiedyś mówiło się że fortuna sprzyja odważnym, więc zamiast przy dniu chować sie w koncie lepiej stawić mu czoła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten torcik wygląda pięknie. Trochę miałaś pechowy poranek, ale na pewno będzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealny! Normalnie wygląda jak prawdziwy tort ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. i tak pysznie wyszło, także nie ma się co przejmować, bo apetycznie wygląda! :) tylko współczuję z palem, trochę drastycznie z tą krwią to zabrzmiało... bynajmniej reszta dnia będzie bardziej przyjemna! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny mógł by ku zastąpią normalny tort *.* <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ehh czasem niestety zdarzają się takie "pechowe" poranki , ale nie warto się tym przejmować :) zwłaszcza , że śniadanko prezentuje się wyśmienicie <3

    OdpowiedzUsuń