piątek, 4 kwietnia 2014

585. Trio idealne.


owsianka z manną, podana z gruszką, masłem orzechowym i miodem

*gotowana z laską wanilii

Uwielbiam te połączenie smaków. Gruszka, masło orzechowe i miód, jedno z lepszych jakie istnieje.

Jutro może mnie tu nie być, bo z samego rana zrywam się i jadę pielić krzaczki truskawek w celach zarobkowych :P Zapowiada się niezły wypad, 4 dziewczyny i mój tata w samochodzie który nas tam zawozi i zostaje z nami ponieważ to jego kolega będzie naszym "pracodawcą" xd Tak, że życzcie mi powodzenia bo cały dzień na klęczkach w skulonej pozycji, nooo.. może być ciężko :P
Aa, za kilka tygodni mam zamiar jechać na truskawki :3 

6 komentarzy:

  1. Wygląda na idelana konsystencję <3 Ale beziesz miala juytro pracowity dzień ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Pożyteczna ta praca. Potem będziesz mogła sobie pojeść truskawek przy ich zbieraniu. Mniam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Gruszka i masło orzechowe razem to niebo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne połączenie... :)
    Powodzenia jutro, zjedz porządne śniadanie przed pracą!

    OdpowiedzUsuń
  5. w takim razie udanego dnia! :)
    owsianka w niezastąpionym, pysznym połączeniu smaków! uwielbiam wanilię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie próbowałam jeszcze połączenia gruszka + masło orzechowe *.* wygląda pięknie i już wyobrażam sobie ten smak :D

    OdpowiedzUsuń