środa, 30 kwietnia 2014

609. Kokosowe z serkiem wiejskim



kokosowe placki z serka wiejskiego z nutellą i truskawkami 

Oj, długo te placki za mną chodziły, a raczej z takimi dodatkami *.*
Mąka kokosowa idealnie się nadaje do takich placków, ponieważ jest ona bardzo chłonna przez co placki się tak nie rozjeżdżają jak to ma miejsce w tych z serkiem wiejskim ;) 
Noo, tak... fajnie mieć o jeden dzień dłużej majówkę ^.^ 

Składniki:
100g serka wiejskiego
15g mąki kokosowej
35g mąki
jajko
1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
coś do posłodzenia
ok.60ml mleka/mleczka kokosowego


Mokre składniki mieszamy ze sobą. Mąkę przesiewamy i dodajmy do reszty składników. Smażymy na rozgrzanej patelni, na małym ogniu. 

8 komentarzy:

  1. Mega grube Ci wyszły, ja też dzisiaj plackowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie podejrzewałam, że z serka wiejskiego mogą wyjść takie grubiutkie placki :) Super przepis :D Mam składniki więc pewnie wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrzę na zdjęcie i wyobrażam sobie jak genialnie musiały smakować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. z wiejskiego z tą mąką muszą być wyjątkowo smaczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o kurczę, ale masz tu pyszności! dodaję do obserwowanych! i zapraszam również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszyscy się tak zachwycają tą mąką kokosową, a ja dalej zwlekam z jej kupnem. Piękne są te placki!

    OdpowiedzUsuń
  7. te placki wyglądają zjawiskowo!
    i jeszcze te dodatki! *-*

    OdpowiedzUsuń