piątek, 7 marca 2014

558. Owsianka z Bliskiego Wschodu. Tort, i takie tam.

owsianka z gruszką, miodem, daktylami, orzechami laskowymi i  śmietanką
(inspiracja)


Tort pomimo przeszkód i mojego gadania, że już nigdy nie piekę tortów, wyszedł. I to dobry i to jak *.*
Tak więc nadal będę je piekła :3
Haha, nawet już mam zamówienie od cioci na dwa torty xd <3 p="">
(biszkopty przełożone krem cappuccino i dżem wiśniowym z całymi wiśniami)





A muffinki powędrowały do przyjaciela, który wczoraj też obchodził swoją "rocznicę"
18 muffinek, na 18 lat.






9 komentarzy:

  1. Owsianka pewnie bardzo dobra ;) A ten tort! Mega! :D Chcę go *-* I te babeczki...♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Owsianka cudowna <3 Tort ja tez zamawiam za niedługo mam urodzinki więc się nie zmarnuje hihi <3 A muffinki to muffinki zawsze pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba wpadnę na kawałek ciasta! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku. Mogę z tobą zamieszkać? Ja chcę takie rzeczy codziennie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wpadam na kawałek tortu! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. owsiana, tort, biere! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. możesz i mi takie 18 muffinek upiec na urodziny, w październiku mam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. jadłabym, oj jadłabym.. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. tort fantastyczny, szczególnie w przekroju apetycznie wygląda! a muffinki pokochałam za tą kruszonkę z wierzchu <3

    OdpowiedzUsuń