sobota, 29 marca 2014

579. Gofry z kaszy manny.


gofry z kaszy manny z ricottą, dżemem jagodowym i bananem

Nie widać tego na zdjęciach, ale wyszły takie fajne grubaśne *.*
Słońce. Wiosna. Jest dobrze.

Składniki:
30g kaszy manny
30g mąki
jajko
60ml mleka/maślanki
łyżka rozpuszczonego masła 
cynamon, szczypta soli, aromat
1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
coś do posłodzenia

Wszystkie składniki ze sobą mieszamy, pozostawiamy w spokoju na kilka(naście) minut i pieczemy nagrzanej i wysmarowanej tłuszczem gofrownicy.

13 komentarzy:

  1. dobrze, że jest dobrze - tak jest najlepiej ;D
    takie grubaśne, jak piszesz, to bym zjadła -szczególnie z dodatkiem manny!

    OdpowiedzUsuń
  2. pozytywne myślenie to podstawa!
    z manną jeszcze nie robiłam, muszę to nadrobić !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie próbowałam gofrów z manną, muszę to koniecznie nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ricotta, dżem jagodowy i banan to połączenie niezawodne. A na gofrach? Czysta przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwycam się i goframi, i dodatkami, bo ricotta, dżem i banan to super zestaw :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne! Ale boję się, że moja gofrownica im nie podoła :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj, nie zaszkodzi :) Ja też mam już starą i zużytą gofrownicę, o słabej mocy, ale wychodzą wystarczy dodać trochę tłuszczu do ciasta i posmarować płytki rozpuszczonym masłem/olejem i nic nie powinno przywrzeć :)

      Usuń
  7. Takie gofry muszą być prze zemnie szybko zjedzone :D Z manny musiały być pyszne - jak to gofry :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gofry z kaszy manny?! Pierwsze słyszę, ale muszą być boskie.
    Obserwuję i zapraszam do mnie http://recipeformylife.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O naleśniczkach z manny słyszałam, ale o gofry widzę w takiej wersji pierwszy raz. Jestem ciekawa ich smaku i także tego, czy moja gofrownica podołałaby temu eksperymentowi :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś uprzedziłam sie do Ricotty , sama nie wiem czemu.
    Jadłam ją na kanapkach z ogórkiem , może dlatego ten smak mi nie podszedł :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę w takiej kombinacji ją jadłaś? xd
      Szczerze mówiąc to moje pierwsze wrażenie z ricottą też nie było za dobre, dopiero za drugim razem się do niej przekonałam, a teraz nie wyobrażam sobie bez niej życia :) Tak więc możesz dać jej drugą szansę, może coś się zmieni :)

      Usuń