środa, 5 marca 2014

556. Z karmelem. Brak czasu.


Kukurydziane pancakes z persymoną podane z ricottą i sosem karmelowym*

*z cynamonem i solom

Biszkopt upieczony. Krem zrobiony. Jeszcze tylko 18 sztuk muffinek. Nakładające się urodziny dwóch ważnych osób w środku tygodnia to nie jest dobry pomysł. Choć nie powiem dość pyszny :3

Potrzebuje więcej czasu.... 


Przepis:

40g mąki kukurydzianej 
15g mąki pszennej/pełnoziarnistej
jajko
1/4 szklanki puree z kaki
60ml maślanki
cynamon, szczypta soli
1/2 łyżeczki proszku do pieczenia


Wszystkie składniki ze sobą mieszamy i smażymy na rozgrzanej patelni.

8 komentarzy:

  1. Ale ja dawno persymony nie jadłam! Teraz nigdzie nie widuję jej w sklepach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ricotta, sos karmelowy!?
    niebo w gębie! *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, doba mogłaby mieć co najmniej 4 godziny więcej..

    OdpowiedzUsuń
  4. a mogłabyś podać przepis na ten sos karmelowy? Baaaaardzo proszę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, przepraszam, że tak późno, ale zapomniałam. Robiłam z tego przepisu :) http://piinchofcinnamon.blogspot.com/2013/02/karmelowy-sos-ze-szczypta-cynamonu.html z tym, że dodałam jeszcze soli. :)

      Usuń
  5. czasami czasu brak, ale jakoś można sobie z tym poradzić :)
    ten sos wygrywa z plackami ! :D

    OdpowiedzUsuń