sobota, 18 października 2014

765. Dyniowe naleśniki & kokosowy jogurt.


Dyniowe naleśniki
 z kokosowym jogurtem* i sosem karmelowym

*jogurt naturalny, mleczko kokosowe, mąka kokosowa

Jak ja uwielbiam te sobotnie leniwe poranki <3 b="" nbsp="">
W teorii miała być dzisiaj nauka, książki, generalnie wiecie o co chodzi, w praktyce wyszło kino. Bywa :P  
Składniki:

50g maki
100g pure z dyni
120ml mleka
jajko
szczypta sody oczyszczonej, soli, cynamonu

Wszystkie składniki ze sobą miksujemy. Smażymy na rozgrzanej patelni nie wielkie naleśniki.

11 komentarzy:

  1. nauka nie zając ;) ja dziś potrzebuje odpoczynku po tym intensywnym tygodniu, umysł musi odpocząć :)
    naleśniki świetne! od razu zabiorę się za smażenie następnym razem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ musiały cudownie smakować! :) U mnie też były dzisiaj naleśniki

    OdpowiedzUsuń
  3. Podasz przepis? Wyglądają bosko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chciałam o niego poprosic ;)
      Już wyobraża m sobie ten smak

      Usuń
  4. No to dzisiaj naleśnikujemy! :) Twoje wyglądają fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ one wyglądają :o Haha kino zawsze lepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. nauka poczeką, kino ważniejsze :D
    a naleśniki bezbłędne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł na naleśniki, a i wyglądają mega smacznie! Takie grubsze są najlepsze według mnie :)

    OdpowiedzUsuń