piątek, 5 września 2014

722. Prosto, a smacznie & Współpraca ze Swkorcu.


 owsianka* z karmelizowanymi śliwkami** i cukrem trzcinowym 

*częściowo na mleku migdałowym 
** w maśle i cukrze trzcinowym 

Prostoty mi się zachciało.
Mniej mnie tu będzie w najbliższym czasie. U was. I u siebie. Mniej słów.


I ten zaciesz na twarzy gdy brat woła do Ciebie "Natalia paczka do Ciebie".
W ostatnim czasie po raz drugi nawiązałam współpracę ze sklepem internetowym Skworcu. ( O poprzedniej współpracy pisałam tutaj).
Jak ostatnim razem kontakt z Panem Markiem był niezwykle przyjemy i szybki. Paczkę otrzymałam w tym samym tygodniu w którym nawiązałam kontakt. (Chyba 1-2dni, już nie wiem xd)
Jeszcze większy uśmiech na twarzy miałam kiedy rozpakowywałam paczkę, wciąż jestem w szoku patrząc na jej rozmiar. W paczce znalazło się wszystko o czym pisałam, a nawet dodatkowo kilka(naście?) rzeczy o które nie prosiłam, a wręcz o których istnieniu nawet nie miałam pojęcia.



W swojej pacce znalazłam:
-kawy rozpuszczalne: pistacjową, czekoladową i piernikową
- herbaty: miód i malina, bananowo-wiśniowa 
- mąki: ryżową i z ciecierzycy
- kasze i nasiona: bulgur, nasiona Chia, komosa ryżowa, komosa ryżowa czerwona 
- inne: pistacje surowe, ziarno kakaowca, morwę białą, agar, mleko sojowe w proszku, ostropest mielony, młody jęczmień, tempura
- przyprawy: pieprz czarny ziarno,  pomidory z chili i oregano, cynamon, pomidory płatki, przyprawa Harissa, sumak, przyprawa bostońska, kurkuma, przyprawa do paelli, kuchmistrz, przyprawa do chili con carne, sól morska

Jeżeli zainteresował was któryś z produktów, możecie je nabyć w internetowym sklepie Skworcu. ;) 
Szczerze polecam produkty tej firmy, są naprawdę dobrej jakości, kontakt jest szybki i przyjemny, a wysyłka ekspresowa ;)

13 komentarzy:

  1. Czasami warto postawić na prostotę :)
    Jaka fantastyczna paczka :O Firma Skworcu jest godna polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, paczka gigant! Gratuluję :) A śniadanko wyborne, te śliwki karmelizowane muszą świetnie smakować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tyle pyszności w twojej paczce, że sama nie wiem od czego bym zaczęła :D
    a śniadanie mimo iż proste, najlepsze w tej swojej prostocie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Paczka napakowana samymi fantastycznymi produktami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no to teraz pora wykorzystać te dobroci (:
    te karmelizowane śliwki wyglądają perfekcyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealna paczka i śniadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliwki? Myślałam, że to pomarańcza! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko, ale cudowna paczka! :)
    Zazdroszczę współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  9. ale Ci zazdroszczę tej paczki!
    a owsianka prosta ale z tymi śliwkami obłędna! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. proste smaki zawsze się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Współpraca, aż zazdroszczę :) a te karmelizowane śliwki zdecydowanie do mnie przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliwki wyglądają obłędnie :) A współpraca ze skworcu do jednych z najsmaczniejszych należy zdecydowanie!

    OdpowiedzUsuń