wtorek, 7 lipca 2015

Wegańskie awokado brownie.


(wege) Awokado brownie z dodatkiem banana,
 z gorzką czekolada i malinami 

Bo bez jajka też się da. 
Nadrabiam po latach stwierdzenia, że nie lubię awokado, dobrze, że mi się odmieniło, bo to... kremowe, z dużą ilością czekolady.. tak jak zawsze sobie wyobrażałam prawdziwe brownie, może trochę nie dopiekłam, ale kto by chciał dłużej czekać? takie nie wiem nawet, czy nie lepsze :D

A popołudniu spodziewajcie się spóźnionego "Kilka pomysłów na.." :)

Przepis:

1/2 awokado
1/2 banana
50g mąki
2-3 łyzki kakao (ok.15-20g)
ok.50-70ml naparu z kawy
1/3 łyżeczki proszku do pieczenia
szczypta sody oczyszczonej
cynamon, szczypta soli
coś do posłodzenia

1/4 tabliczki gorzkiej czekolady

Awokado i banana rozgnieść widelcem/zmiksować. Dokładnie wymieszać z resztą składników. Dodać połowę pokrojonej czekolady. Przełożyć do naczynka wysmarowanego masłem. Piec ok.35-40min w piekarniku nagrzanym do ok.200stopni.


Ask
Facebook 

13 komentarzy:

  1. A ja nadal nie lubię awokado, bo już próbowałam na miliony sposobów i nic ... :(
    http://rankiemwszystkolepsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja awokado mimo wszystko lubię najbardziej w wersji "na surowo", rozgniecione na kanapce z sokiem z cytryny <3
    No i na pewno jeszcze dziś wpadnę na "kilka pomysłów..." :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne! Podasz przepis? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda na bardzo, bardzo czekoladowe! Czyli takie jak lubię :) Muszę w końcu zdecydować się na kupno awokado :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Musiało być niesamowite. Czekam na pomysły!
    polarois.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Można prosić o przepis na to cudo? <3

    OdpowiedzUsuń
  7. zjedzone na tarasie? śniadanie mistrzów! a niedopieczone lepkie ciasta czasami smakują o wiele lepiej niż te "idealne" :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Milion dolarow na talerzu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. oczywiście, że się da - bez jaj wszystko można, i to tak na serio, bez jaj! :D hehe :) uwielbiam to brownie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciągle sobie obiecuję, że zrobię cos podobnego, a potem pożeram awokado samo z solą;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha, ja awokado lubię najbardziej... podbierane komuś sprzed nosa xD

    OdpowiedzUsuń