niedziela, 12 lipca 2015

Flaugnarde z truskawkami.

Flaugnarde* z truskawkami;
migdałami i cukrem trzcinowym 
*z kremówką

Bo podobno truskawki się kończą.
Nie powiem po wyjęciu z piekarnika miałam z niego ogromną bekę, bo jak jeszcze do niego w połowie zaglądałam to wyglądał ładnie i "cywilizowanie"?, a po wyjęciu, dziwiłam się, że jeszcze w tym naczynku jest tak na boki wyszedł, do zdjęcia już trochę opadł i trzymał fason xd :
Swoją drogą kiedyś już robiony tylko w innej wersji, o tutaj, ale tamten to zupełnie inna bajka ten o wiele bliżej i smakowi i wyglądowi temu oryginalnemu ^^ (na którego milion przepisów xd)

Przepis:
40g mąki (u mnie, zytnia+pszenna)
jajko
ok.30ml śmietanki kremówki 30%
80ml mleka
coś do posłodzenia
szczypta sody oczyszczonej, cynamonu, soli

truskawki (ok.150-200g)
ok.1/2 łyżeczki mąki ziemniaczanej

płatki migdałowe
cukier trzcinowy

Mąkę przesiać zmiksować zresztą składników. Truskawki umyć pokroić na mniejsze części, wymieszać z 1/2 łyżeczki mąki ziemniaczanej. Wyłożyć nimi dno wysmarowanego masłem naczynka, zalac ciastem, posypać migdałami i cukrem. Piec w piekarniku nagrzanym do 180-200stopni,  przez ok.40min. Posypać cukrem pudrem, smacznego :)


Ask
Facebook 

8 komentarzy:

  1. to wygląda tak apetycznie, że w ty momencie oddałabym wszystko, aby to zjeść!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, ja też robiłem z truskawkami, i był pyszny!
    polarois.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mniam smakowicie to wygląda :) pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam!IKtoś mi zrobi?

    http://lifeofangiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. wow *_* chyba muszę zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie to wygląda mega apetycznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniam, bosko to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń