niedziela, 30 listopada 2014

808. Waniliowy serniczek z miodem i pistacjami.


 
Waniliowy sernik z serka homogenizowanego 
z cynamonem, miodem i surowymi pistacjami 

Wczorajszy dzień jak najbardziej udany, nawet pomimo tego, że jadąc w poszukiwaniu po sukienkę... wróciłam bez niej,  ale to u mnie norma. Jadę po coś - wracam bez tego. Idę tak się do sklepu - tyle ładnych rzeczy. Chyba się już przyzwyczaiłam. Żałuje tylko, że nie udało mi się zajść do naleśnikarni Manekin, ale kolejka ciągnąca się jeszcze na dworze i minusowe temperatury nie zachęcały, kiedy indziej :P

A tak wyglądał "w pełni swojej chwały" xd


13 komentarzy:

  1. taki już urok serniczków, rosną jak szalone i opadają jeszcze szybciej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie chodzi od jakiegoś czasu za mną taki serniczek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że serniczki nie zostają takie wyrośnięte! :D
    Podobnie rozpoczynamy dzisiejszy dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki wyrośnięty, dumnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyrósł jak na drożdżach :)
    też tak mam - wybieram się po coś, ale poszukiwania niestety nie zawsze są owocne i zazwyczaj przychodzę do domu z zupełnie czym innym niż miałam zamiar kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  6. hehe, skąd ja znam te zakupy :D
    serniczek cudaśny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że serniki nie wyglądają tak jak "w chwilach chwały" cały czas :( Ale zawsze smakują "jak w chwilach chwały"! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba mamy takie same piekarniki :-) jakiej firmy jest Twój?

    Sernik wygląda nieziemsko <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio tak bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia - coś niesamowitego, takie przytulne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! "Przytulne" to idealne określenie :)

      Usuń
  10. uwielbiam pistacje , a na Twoim serniczku świetnie się prezentują :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Boski ten serniczek, musiał smakować zniewalająco :)
    Też tak mam - jak szukam czegoś konkretnego - nie ma; jak idę tylko popatrzeć, mogłabym pół sklepu wykupić, bo tyle ładnych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń