poniedziałek, 20 maja 2013

287.

 owsiane placki z jabłkiem i cynamonem, podane z jogurtem naturalnym, winogronami, jabłkiem i masłem orzechowym


Chyba dałam za dużo proszku do pieczenia, bo trochę go czuć było xd ale co tam i tak dobre było.

A może na 100 obserwatorów dodam jakieś swoje zdjęcie? ...

Za dużo siedzę przy komputerze, muszę się odzwyczaić. Marnuje te życie. 


 Zostałam ostatnio nominowana przez Andżeliką K za co bardzo dziękuje :*

1.  Ulubione letnie śniadanie?
Nie mam takiego, ale musi zawierać truskawki/borówki/maliny, to na pewno.
2. Rower, czy spacer?
To i to.
3. Wakacje w górach, czy nad morzem?
Nad morzem, choć ostatnio zakochałam się w górach. 
4. Za 5 lat...
Będę szczęśliwa
5. Nienawidzę gdy...
coś idzie nie po mojej myśli
6.  Film godny polecenia
Dużo takich. Ostatnio oglądałam iron mena 3 i intruza i według mnie były bardzo fajne.
7. Ulubiony program kulinarny
Nie mam ulubionego. Oglądam to na co się akurat natknę
8. Serial, który aktualnie oglądam to...
glee (skończył się, muszę czekać na kolejny sezon :( ) PLL( to samo :() i plotkarę, a lista seriali do obejrzenia zamiast się kurczyć cały czas rośnie.
9.  Danie z gruszką w roli głównej?
Placki?
10. W czasie wolnym najchętniej?
 Czytam, oglądam, biegam, gotuję, piekę.
11. Potrawa dzieciństwa?
Makaron z sosem truskawkowym, pulpeciki w sosie koperkowym, smażone buraczki, kluski leniwe, pierogi z serem(czytaj takie duże kluski śląskie nadziane serem) płatki na mleku, świeży chlebek z rynku z wiejskim serem od cioci i miodem lub solą, pieprzem i papryką(zazwyczaj jedna przegryzana drugą bo nie mogłam się zdecydować którą wole bardziej xd )

14 komentarzy:

  1. ja tez ostatnio zauwazylam, ze zbyt duzo czasu spedzam przy komputerze;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Smakowite placuszki i jak pieknie podane ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Grube te placki, a z dodatkiem jogurtu na pewno ten proszek już nie był tak wyczuwalny. ;)

    Też nie oglądam programów kulinarnych, jakoś nie mam czasu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też ostatnio dużo siedzę przy komputerze, ale pogoda jest coraz ładniejsza, więc będę korzystać ^^

    Wstawiaj, wstawiaj. Chętnie zobaczę, kto tak pysznie gotuje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne placki i ciekawe odpowiedzi. :D
    wstaw zdjęcie, chętnie Cię poznamy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też dużo czasu spędzam przy komputerze.
    Cudne placuszki !

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ bym zjadła winogrona!
    tak, wstaw, czemu nie ;)
    i matko, wszystko w ostatnim punkcie jest przepyszne *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Dodawaj dodawaj :)
    Cudne placuchy, zjadłabym takie śniadanie !

    OdpowiedzUsuń
  9. mmm najlepsze placuszki pod słońcem, owsiane z jabłuszkiem ! *-* pychotka ! i jeszcze to masło orzechowe <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale pychotka. Mam gigantyczną ochotę na masło orzechowe, może jutro uda mi się kupić :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne placuchy! :)
    Czekamy na zdjęcie, bardzo chętnie Cię zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Spływający jogurt jest obłędny:D

    OdpowiedzUsuń
  13. miałam dzisiaj takie same placki :) haha

    OdpowiedzUsuń