niedziela, 31 maja 2015

987. Uśmiech pięciolatki & Kilka pomysłów na...

 
 Kukurydziane mini ciasto na maślance*; 
z truskawkami i migdałami; kawa z mlekiem

*z olejkiem kokosowym 

Po co być normalnym. Po co dostawać kwiatki na rocznice, skoro można dostać łubiankę truskawek, która cieszy chyba jeszcze bardziej. Po po I to truskawki, a po II zna Cię i wie z jakiego powodu będziesz miała uśmiech jak i pięciolatki ;)
Nie sądziłam, ze kiedyś będę tak szczęśliwa, w taki zwykły sposób.

kopytka z ziemniaków i ricotty, podsmażone na maśle z zielonym groszkiem 

Soda bread z rodzynkami i migdałami

 Ryż z mleczkiem kokosowym i łososiem, fasolka szparagowa

curry z kurczakiem, ciecierzycą i kalafiorem; ryż jaśminowy 

gofry ziemniaczane, z jajkiem sadzonym 

20 komentarzy:

  1. U Ciebie jak zwykle smacznie :) A zdjęcia pierwsza klasa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę z Tobą zamieszkać? Uwielbiam twoje nieśniadaniowe posiłki chyba bardziej niż te śniadaniowe, haha XD

    OdpowiedzUsuń
  3. ja truskawki dostałam na imieniny kilka dni temu! i ten prezent ucieszył mnie najbardziej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh, wytrawne gofry!
    polarois.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kobiałka truskawek cieszy najbardziej! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. To wszystko jest tak proste, a tak niesamowite! Curry z kalafiorem i te kopytka - czekam na wolne popołudnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Obiady są genialne! Kurcze, wszystkie chętnie bym spróbowała! *.*
    Też wolałabym dostać truskawki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Chcę to curry, uwielbiam je! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się w tym ostatnim gofrze <3

    OdpowiedzUsuń
  10. ja chcę tego gofra!!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję rocznicy! :) I truskawek zazdroszczę. Ba, większości dań, które widnieją na tych zdjęciach zazdroszczę. Przepysznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chcę z Tobą zamieszkać, będziesz mnie karmić :D
    Mi też ktoś by mógł podarować truskawek, bo w tym roku nie jadłam jeszcze :/
    ciacho wygląda cudnie, podasz przepis? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. przyznam, że sama bym się cieszyła jak dziecko z takiego prezentu! :D
    bardzo smacznie jadasz, ciekawe dania! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystko to same pyszności, ale ciacho kukurydziane zjadłabym w pierwszej kolejności :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Można się dowiedzieć, jakie wymiary ma twoje naczynko?

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też bym się bardziej z truskawek cieszyła :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Gofry ziemniaczane do wypróbowania! Jak i ryż w mleczku kokosowym i to ciasto! Wygrałaś życie tym postem, dzięki!
    A prezentu zazdroszczę, takie drobnostki cieszą najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Podkradam pomysł na ryż z mleczkiem kokosowym i łososiem! :)

    OdpowiedzUsuń