niedziela, 17 maja 2015

973. Z kremem budyniowym i gruszką.

Naleśniki na mleczku kokosowym;
z kremem budyniowym* i gruszką; płatki migdałowe

*budyń, z utartym żółtkiem z cukrem
Swoją drogą naleśniki na mleczku kokosowym, nawet z jego małym dodatkiem są genialne, koniecznie spróbujcie! :D (i wychodzi ich więcej! :D )

Chcę więcej takich jak wczoraj, dużo biegania, ogarniania, zupełna zmiana planu, ale brzuch wciąż bolał od śmiechu, bieg na ostatni pociąg oczywiście też zaliczony. Nie mogło zabraknąć i jedzenia, częścią poszliśmy (po raz kolejny ja) do Krowy i ta reakcja mojej koleżanki "Ej, generalnie to ja jestem człowiekiem, który potrzebuje mięsa..codziennie, ale to.. to jest pyszne"

17 komentarzy:

  1. Pyszne śniadanie a burgerów to Ci zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogłabyś podać dokładny przepis na te pralniki?
    http://more-food-love-and-life.blogspot.com/2015/05/967-owsiane-kulki-mocy.html#comment-form z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  3. super śniadanie:) muszę kiedyś zrobić taki naleśniki, koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na mleczku kokosowe? Przedelikatne! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. też uwielbiam takie dni :)
    a takie naleśniki brzmią kusząco!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę i naleśników i burgera! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. alez słodko i kremowo, właśnie teraz zjadłabym takie naleśniki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kusicie dzisiaj zarówno naleśnikami jak i mleczkiem kokosowym! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. człowiek wcale nie potrzebuję mięsa!!! :D a te burgery są genialne, ja je uwielbiam i żałuję, że nie mam ich bliżej siebie, ale z drugiej strony - to chyba dobrze, bo mi się spodnie nie kurczą! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Naleśniki jak marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Naleśniki jak marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wydają się być niezwykle delikatne i...są bardzo w moim stylu ♥
    Ja niestety potrzebuję mięsa, a raczej mój organizm go potrzebuje, choć z chęcią przerzuciłabym się na takie burgery *.*

    http://poranny-talerz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piątka za naleśniki!
    Genialny musi być ten krem budyniowy!

    OdpowiedzUsuń
  14. I naleśniki i burgery super. :)
    Kusisz kremem budyniowym <3

    OdpowiedzUsuń