poniedziałek, 4 maja 2015

960. Muffina na jogurcie greckim.

 
Muffina na jogurcie greckim; 
z gruszką i płatkami migdałowymi; ciepłe mleko 

Po ostatnim mega dobry cieście na tym właśnie jogurcie zapragnęło mi się podobnej muffiny ^^
Nie pytajcie o jej kształt, czy coś, bo sama nie rozumiem xd ciasto było gęste, aż nagle przy nakładaniu zaczekało się rozlewać przez co wyszło takie o to bardzo smaczne coś :D 

Teoretycznie powinnam być w szkole, bo przy dwóch klasach 3 mogą wszystko tak zorganizować, że reszta ma normalnie lekcje, ale w praktyce zastępstwa, odwołane lekcje, więć lenistwo bierze górę xd
Powodzenia maturzyści :)

ktoś tu też chciał kawałek muffiny ^^

18 komentarzy:

  1. Z jogurtu greckiego po prostu wszystko dobre wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak Ty to robisz, że Twoje jedzenie wygląda tak spektakularnie? :D Jezu, większość restauracji nie mogłoby się pochwalić takim wyglądem posiłków jak Twoje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo apetyczne śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Napisz proszę, że podzieliłaś się kawałeczkiem muffiny <3
    Nie dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale musiała być delikatna skoro na jogurcie, mniami! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. hahha, jakbym widziała mojego psa :D
    ale takiej muffiny to i ja bym chciała! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dziwię się, że to cudowne, włochate stworzenie czaiło się na tę muffinę, bo też bym taką chętnie chciała! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialna taka muffina na śniadanie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też chcę kawałek! Pysznie wygląda. Gruszka i migdały, ach <3

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo, kochany! posyłam uściski :* muffina też się mu należy, a co?! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje muffiny wymiatają :)
    takie wolne to można sobie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze nie mogę nadziwić się kształtom Twoich muffin! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. muffina wymknęła się nieco spod kontroli, ale to świadczy tylko o tym, że była pyszna!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne są te Twoje 'wystrzałowe' muffiny! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham muffiny na śniadanie, a ta wygląda przepysznie! Nigdy nie robiłam na jogurcie:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta muffina skradła moje serce! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiem jak Ty to robisz, że Twoje wypieki zawsze tak wyrastają :D

    OdpowiedzUsuń