sobota, 23 maja 2015

980. Serniczek pełen słodkości.

 
Sernik kakaowy z dodatkiem ricotty; 
z daktylami i czekoladą*; banan
*gorzka i mleczna

Pyszne śniadanie. Genialna książka. Ulubiony serial. Słońca mi jeszcze tylko brakuje.

Przepis;

150g sera sernikowego
100g ricotty
2 łyżki kakao (ok.20g)
jajko
cynamon
coś do posłodzenia

pokrojone daktyle
czekolada

Wszystkie składniki ze sobą miksuję. Dodaje pokrojone daktyle. Piekę ok.30-35min w piekarniku nagrzanym do 200 stopni. Potem stopniowo otwieram drzwiczki, wyjęłam i jeszcze ciepły posypałam czekoladą. 

13 komentarzy:

  1. Czyli w dwóch słowach: niedziela idealna :) I śniadanie przepyszne!

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak, słońce nas nie rozpieszcza, ale śniadanie Twoje chyba dopieszczanie wynagradza ci odpowiednio! xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Słońca brak i u mnie :( Sernik wygląda pysznie - ma taki glęboko czekoladowy kolor!

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie dzisiaj bezchmurne niebo! :D
    Takiej ochoty na serniczek mi narobiłaś! *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. słońcu można chyba odpuścić wobec takich przyjemności.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze kakaowego nie robiłam, sama nie wiem czemu, wydaje się być idealną propozycją ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie podobnie - serial, książka, trochę gotowania - weekendowo po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Wygląda absolutnie obłędnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. mmmm a ten wierzch wygląda obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba smaczniej się już nie da :D

    zapraszam:
    http://grapefruitjuicesour.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń