wtorek, 19 maja 2015

976. Jogurt, jabłka... i tymianek?!

 
Jogurtowe płatki jaglane;
 z karmelizowanym jabłkiem* z tymiankiem 
*w cukrze trzcinowym i maśle

Połączenie karmelizowanych jabłkiem i tymianku, smakuje wprost genialnie, nigdy, się nie spodziewałam, że tak proste składniki stworzą coś tak dobrego :)

A mój 20letni!! mikser powoli chyba kończy swój żywot (strzelanie prą
dem w środku chyba o tym świadczy?) jak żyć, jak żyć.. xd

I proszę was dzisiaj bardzo ładnie o trzymanie kciuków, co prawda nie dla mnie, ale dla ważnej dla mnie osoby ;)

Ask

14 komentarzy:

  1. Czy takie płatki tylko zalewa się jogurtem (na zimno)? Czy może są ugotowane, a potem wymieszane z jogurtem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najpierw ugotowałam normalnie na mleku/wodzie, lekko przestudziłam i dopiero potem dodałam jogurt ;)

      Usuń
  2. o mamo, uwielbiam to połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój blender skończył żywot dzięki mnie i mojej miłości do masła orzechowego.. :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Bez blendera jak bez ręki, u mnie działa dzień w dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tymianek pasuje do wszystkiego :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepsze połączenie :) Pycha!

    OdpowiedzUsuń
  7. tymianek świetnie komponuje się z jabłkami i gruszkami <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jabłka i tymianek to cudne połączenie! Polecam jeszcze rozmaryn ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wczoraj myślałam o połączeniu jogurtu, tymianku i gruszki :D jakaś telepatia-prawie

    OdpowiedzUsuń
  10. karmelizowane jabłka, czy gruszki z tymiankiem to naprawdę świetne połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda bardzo smacznie! *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie wymyśliłabym takie połączenia, odważnie!

    http://poranny-talerz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń