piątek, 8 maja 2015

964. Po raz pierwszy..

Kaszka orkiszowa, z karmelizowaną gruszką, 
daktylami i migdałami 

Po raz pierwszy widzimy dzisiaj.. kaszkę orkiszową, tak ostatnio nią niektórzy kusili, że i ja postanowiłam ją odnaleźć i wypróbować, jak w smaku? Jak dla mnie bardzo dobra, delikatna, przypomina kaszę manną, którą uwielbiam, więc nic dziwnego, że mi smakuje :D

Wczorajsze prawie 21km bardzo udane, niespodziewane spotkania zawsze spoko "-Ej.. co wy tu robicie? :O" xd
Prawie bo musieliśmy z D troszkę wcześniej się odłączyć, bo byśmy nie zdążyli na ostatni pociąg przed 12, a następny o 4 rano, haha xd 

11 komentarzy:

  1. mniam wygląda wyśmienicie!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja akurat nawet orkiszową bardziej niż mannę lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale delikatnie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O, a ja pierwszy raz słyszę o kaszce orkiszowej :o Skoro polecasz to się rozejrzę za nią:)

    OdpowiedzUsuń
  5. karmelizowane owoce z migdałami smakują świetnie, a już zwłaszcza gruszka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie jadłam tej kaszki, chciałabym spróbować:D

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze nie próbowałam tej kaszki ale jak mówisz, że podobna do manny to na pewno by mi zasmakowała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Od dawna poluję na tę kaszę, muszę w końcu wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda bardzo apetycznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja chyba orkiszową akurat w szafce mam :D

    http://grapefruitjuicesour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń