wtorek, 23 października 2012

77.

owsianka gotowana na wodzie/mleku z wiórkami koksowymi podana z 1/2 batona jeżyk ( kokosowy), bananem, crunchy bananowo-czekoladowym, płatkami kangus i  gratką waniliową



Mm, ta owsianka miała genialną konsystencję <3
Myślałam, że większość sprawdzianów już za mną, ale jednak się myliłam. -,-
Kolejna cześć dopiero przede mną..
Sprawdzian z fizyki zaliczyłam dzisiaj na 5- ( pomijając fakt, że w ogóle się nie uczyłam :D )
A kartkówkę z chemii zaliczyłam też na 5 ( i tu dokładnie to samo, całe 2 min nauki :P )
Może moje szczęście co do nauki wróciło ? :D
Aa, i jeszcze dostałam 5 z kartkówki z matematyki :P
Więc w szkole jest dobrze.
Na jutro muszę namalować obraz na plastykę.
I zajrzeć do książki od chemii, bo jest powtórzenie i pani będzie pytać.
Z konkursu nie przeszłam dalej, ale nawet na to nie liczyłam.
Ale i tak według moich oczekiwań poszło mi nieźle.
Miałam 30/40 punktów.
Jeszcze jedna koleżanka miała tyle. Byłyśmy dwoma osobami które napisały najlepiej.
I pewnie dostaniemy za to 6, a reszta 5 :P

8 komentarzy:

  1. Gratuluje ocen :)
    A owsianka pyszna, lubie takie smaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. kokos rzeczywiście nadaje ciekawej konsystencji, a jeszcze kiedy doda się do tego mleczko kokosowe - mniam!

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie też dziś kokosowo :) nie przejmuj się sprawdzianami, zawsze ostatecznie okazuje się, że było to warte mniej niż tych nerwów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna jesteś ,bardzo zdolna z ciebie osoba !
    owsianka z mega smacznymi dodatkami <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale dobre oceny ; o
    Mój czas na takie stopnie minął wraz z wejściem w mury liceum :P
    A śniadanie bardzo energizujące :D

    OdpowiedzUsuń
  6. kokos, banan, czekolada, aale to dobre! :))

    OdpowiedzUsuń