piątek, 5 października 2012

59.

kasza manna z dodatkiem twarogu sernikowego, miodem podana z musem z banana, kawałkami banana, musli orzechowym, masłem orzechowym, nutellą, kromka razowego z masłem orzechowym
 I w kokńcu mamy weekend ♥
Sprawdzian z matmy jako tako mi chyba wyszedł przynajmniej mam taką nadzieję,
Kartkówkę z historii pan nam jednak darował, po naszych prośbach.


A teraz zmykam do fryzjera podciąć grzywkę, bo przecież na zdjęciu klasowym trzeba jakoś wyglądać :P A, no i potem do koleżanek zrobić końcówki <3 Aaaa, jaram się tym :D 


Połączenie nutelli i masła orzechowego z naleśnikiem, to wspaniała rzecz. <33 



12 komentarzy:

  1. Jadłam Nutellę, jadłam masło orzechowe... ale dwóch na raz nie próbowałam.:D
    Ale smakowicie wygląda ten śniadaniowy mix. Naprawdę! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Taak, nareszcie weekend! :D Świetne śniadanie na miły dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no od 3 łyżeczek masła trąba nie urośnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. śniadanie pyszniutkie , idealne słodkie połączenie ;d
    w koncu ten weekend ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. sernikowy twarożek, ale to musi smakować!:))

    OdpowiedzUsuń
  6. po 3 łyżeczkach nic ci się nie stanie, ja jem więcej i żyje : D

    OdpowiedzUsuń
  7. co tam 3 łyżeczki, samo zdrowie!:D
    nie łączyłam jeszcze Nutelli z masełkiem, muszę spróbowac:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna miseczkowa mieszanka. Co tam 3 łyżeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Testy gimnazjalne... ;c
    Do pani dietetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mniaam, miseczka pyszności! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie ma czym się przejmować jeśli chodzi o duże ilości masła orzechowego rano. Żadnego głupiego myślenia, tylko delektowanie się ;).

    OdpowiedzUsuń