sobota, 20 lutego 2016

Owsianka z twarogiem, czy twaróg z owsianką?


Owsianka pieczona z twarogiem; 
z dom. dżemem truskawkowym i gruszkami

ps. uzupełniłam kilka zaległych przepisów :) 

Przepis:

50g płatków owsianych  +1/3 szklanki wrzątku
150g twarogu z kostki
jajko 
coś do posłodzenia
kapka mleka (30-40ml)


Płatki zalać wodą, przykryć i odstawić. W tym czasie zmiksować jajko z twarogiem i mlekiem. Dodać płatki i dokładnie wymieszać, przełożyć do przetartego tłuszczem naczynka. Na wierzchu dla ozdoby można powtykać połówki truskawek lub innych owoców piec około 40min. w 200 stopniach. 

9 komentarzy:

  1. zapomniana przeze mnie owsianka pieczona <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezentuje się smakowicie! Muszę zapiec też jakąs owsiankę :D

    platki-owsiane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie pieklam z twarogiem. Prosze o przepis. Bosko wyglada:-P. Julka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapomniałam o tej owsiance. Swego czasu jadłam twaróg na potęgę, a teraz nie pamiętam kiedy ostatnio go używałam w swojej kuchni xD

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie dzisiaj też twarogowa zapieknaka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja dawno nie jadłam pieczonej!

    OdpowiedzUsuń
  7. takie sernikowe są obłędne <3

    OdpowiedzUsuń