niedziela, 21 czerwca 2015

Owsiany szejk na początek końca.


Bananowy szejk owsiany z masłem orzechowym 

Jeszcze tylko kilka godzin na rozszerzeniu dzisiaj, trochę w środę i rozpoczynam wakacje < 3
Choć nie tak leniwe jak w praktyce powinny być, bo wybieram się do pracy ^^

Przepis:
50g płatków owsianych +100ml wrzątku
1,5 dużego banana
ok.40g masła orzehcowego
1/2-2/3 szklanki mleka
cynamon

Płatki zalewam wrzątkiem, przykrywam i odstawiam do wchłonięcia. Miksuje z resztą składników. Schładzam przez kilka godzin w lodówce


Widzieliście już wczorajszy post "Kilka pomysłów na.."?
Ask
Facebook 

21 komentarzy:

  1. szejk jakich mało, najlepsze połączenie smaków! <3
    sama bym się do pracy wybrała, ale jeszcze trochę i może coś znajdę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. banan i masło orzechowe to połączenie, które sprawdza się pod każdą postacią :)
    o, tak - waaakaaacje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedno z najlepszych połączeń w owsianym shake, cudo! :)
    Wczorajsze pomysły świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam! Chyba już wiem jak będzie wyglądało moje jutrzejsze śniadanie 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. banan i masło? nie mam pytań ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pyszota, świetne drugie śniadanie
    Pozdrawiam!
    www.kornikwkuchni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak z masłem orzechowym to na pewno pyszny! Bioręęęę<3

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic mi do szczęścia więcej nie potrzeba jak banany i masło orzechowe xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Połączenie zachwycające podniebienie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. takie początki to ja rozumiem <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Mniam mniam mniam! Na pewno zrobię!
    polarois.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Powinnaś załżyć kategorię/zakładkę kilka pomysółw na by mozna bylo latwiej je znalesc ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, teraz jak mam więcej czasu to taką zrobię i te wcześniejsze też do niej wsadzę, jutro, albo pojutrze już powinno być ;)

      Usuń
  13. masło orzechowe, mleko, banan i do tego pożywne płatki owsiane- robię jutro!

    OdpowiedzUsuń
  14. Banan i masło orzechowe, pyszności!:D

    OdpowiedzUsuń