czwartek, 25 czerwca 2015

Czekolada na zakończenie.

Kakaowa kaszka orkiszowa z morelami; 
surowymi pistacjami i gorzką czekoladą 

Uwielbiam polską służbę zdrowia, pozdrawiam 6 godzin w poczekalni (y) Potem w nagrodę była już dobrze znana Krowarzywa, tym razem z mamusią ^^ potem wielkie poszukiwania i jak to bywa, koniec końców skończyłam z zupełnie czymś innym w reklamówkach, no, nic, ale nie poddaje się i buty jeszcze znajdę (jedne już są nawet upatrzone) ^^

Swoją drogą.. wierzycie, że to już koniec roku? że za kilka godzin rozpoczynają się oficjalnie wakacje? jakoś za szybko mi ten rok zleciał, zdecydowanie...a matura za rogiem.. no nic o tym za dwa miesiące zacznę myśleć, teraz wakacje.. i praca, ale ja nie dam rady? xd :D 
Miłego dnia :) 

17 komentarzy:

  1. Na razie nie myśl o maturze ;) Teraz myśl o odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A jeśli mogę się spytać - jaką pracę znalazłaś? ;)
    I Krowarzywa - byłam ostatnio pierwszy raz i przepadłam, ich burgery to majstersztyk!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wczoraj też siedziałam w szpitalu w kolejce...wizyta na 10.00 a weszłam po 11.00 -.-
    Ale wygląda na bardzo czekoladową! Ten kolor...taki intensywny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciągle nie mogę w to uwierzyć!
    A Krowarzywa-obowiązkowy punkt w Warszawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mocno kakaowa! Taka najlepsza :)
    Chyba nigdy nie weszłam na czas do lekarza.. ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie zaprzątaj sobie głowy maturą! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne dobranie barw :D
    polarois.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszyscy tak kuszą tą Krowarzywą.. Chyba się przejadę specjalnie do Warszawy po to xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie druga klasa również szybciutko zleciała z tego co pamiętam :) och, uwielbiam tak marnować czas w kolejce do lekarza....

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja dopiero co stresowałam się pierwszą klasą, a zaraz rozpoczynam drugą. Nie do wiary jak ten czas leci!
    Dzisiaj czekolada jest jak najbardziej wskazana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochamy Polską Służbę Zdrowia!
    Jak zwykle zachwycająca miseczka <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Pyszna ta miseczka. :)
    Myśl na razie o odpoczynku, a nie maturze. ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. Kakaowa i na rozpoczęcie najlepsza i na zakończenie dobra! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pysznie wygląda. A ja na czekoladowym odwyku, aa! Na szczęście wakacjami też się mogę już cieszyć :)

    OdpowiedzUsuń