piątek, 5 czerwca 2015

992. W egzotycznych smakach.


Biszkoptowy bananowo-kokosowy omlet*;
 z musem mango, truskawkami i  wiórkami kokosowymi 
*z mąki kokosowej , na olejku kokosowym 

Ostatnio jak robiłam sobie podobnego omleta na kolację strukturowo wyszedł lepiej, ale kompletnie nie pamiętałam dokładnych proporcji z jakich go wtedy robiłam, a co przy tej mące jest ważne, no nic może nie wyględny, ale w sumie smaku praktycznie taki sam < 3
Jak ja uwielbiam prażone wiórki kokosowe <3 p="">
Od kilku dni męczy mnie z rana jakiś uciążliwy katar, co to siedzi w moim nosie i siedzi, przez co budzę się z rana z bólem gardła/krtani, bo już oddychać nie mogę >.< Potem wszystko jest okej, ale  rano.. spać nie można :( Macie jakiś pomysł od czego to może być, albo jak z tym walczyć? 

17 komentarzy:

  1. Mus z mango, truskawki, kokos, jak cudownie :)
    A może ten katarek to dlatego,że masz za sucho w pokoju? Ja tak miałam, że budziłam się z milionem gwoździ rano i zatkanym nosem a w ciągu dnia wszystko było okej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny zestawik!
    polarois.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale wspaniałe śniadanie!!!
    Mam tak samo, tylko mi do tego dochodzą jeszcze zaczerwienione i swędzące oczy. Potem jest wszystko ok, ale rano i wieczorem nie mogę wytrzymać... Może alergia?

    OdpowiedzUsuń
  4. ha, co do kataru i gardła nie pomogę, bo mam identycznie i też nie wiem, co to...:/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmmm... Moze jakaś alergia? Albo spisz przy otwarty oknie, kiedyś przez to miałam katar i bóle gardła, nawet w ciepłe dni/noce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tam oj tam! :D Smak jest najważniejszy, koniec kropka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze kakao mi brakuje i i niczego więcej do szczęścia bym nie potrzebowała. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wytrzepac poduchy , zamknac je w zassanym worku , przebrac lozko , wyczyscic nos przy wieczornej kapieli , powdychac jakies ziolowe COS amol , sosnowa esencja . Rano umyc zeby dokladnie pasta z sola . Wyplukac gardlo mieszankami ziolowymi , lub solnymi . Jak nie pomoze poszukamy dalej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, dziękuje za wszystkie rady, na pewno skorzystam z jakieś, a amolem już się poje xd :D

      Usuń
  9. też mam ten problem. Pomaga mi gorące mleko z miodem przed spaniem ;)
    Mam mango, więc jutro robię takie śniadanko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam i rzeczywiście to połączenie smaków przepyszne! :D

      Usuń
  10. Przybij piątkę, bo też ciągle mam katar. I chyba nie my jedyne, bo moją przyjaciółkę też coś takiego złapało :/
    Omlet ♥ Jak ja dawno żadnego nie jadłam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten mus z mango! Wyglada niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń