niedziela, 10 listopada 2013

441. Zapiekana jaglanka.

Kasza jaglana zapiekana z białym serem,żurawiną, jabłkami i kruszonką

inspiracja 


Myślałam, że będzie trochę bardziej zwarte, dlatego chciałam wyciągnąć, no i w ten sposób powstała taka jedna wielka "papka" na talerzu :P Ale jaka dobra *.*
Moja "teoria" jest taka, że jabłka były dość twarde, nie zmiękły i nie pociły soku, przynajmniej tak mi się wydaje :P Następnym razem chyba zetrę część jabłka na tarce :P no, albo jeszcze to, że kasza była za sucha :P

Znalazłam chyba swoją ulubioną mąkę do kruszonki. :P


Dobrze, że jutro jest wolne, bo dziś przesiedzę z pół dnia na spotkaniu do bierzmowania -,- i to pięknie nam je dowalili w środku dnia, jakby nie mogli go zrobić rano, albo wieczorem, ale nie co tam, środek dnia, będzie idealny ♥ -,- a według "tajnych" źródeł wiem, że te spotkania mogą trwać nawet 3godziny!!! milutko...

7 komentarzy:

  1. ważne, że pysznie smakowało, czego jestem pewna po przeczytaniu tych składników ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko raz jadłam zapiekaną jaglankę... :( Muszę powtórzyć! Najlepiej z kruszonką ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musze koniecznie wypróbować zapiekanej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam te nieszczęsne spotkania... Ostatnio wróciłam do domu o 21.30 :(
    Ta papka baardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  5. hm, a jaka to mąka? :) bo przyznam, że moją ulubioną do tego celu jest owsiana i nie wyobrażam sobie innej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żytnia :) Hmm, swoją drogą to z owsianej jeszcze nie próbowałam, następnym razem będzie trzeba spróbować:)

      Usuń
  6. Cześć :) Piszę w pewnej sprawie. Jestem studentką II roku na kierunku GiZP na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Przeprowadzam ankiety na temat społeczeństwa obywatelskiego i ogólnej znajomości organizacji pozarządowych. Wyniki chciałabym wykorzystać w pracy semestralnej :) stawką jest zwolnienie z egzaminu i chciałam się zapytać czy mogłabyś jedną albo nawet obydwie ankiety wypełnić ? dla Ciebie do 5-7 minut a dla mnie to bardzo wiele :) z góry dziękuję za pomoc.
    http://www.ebadania.pl/18b426fdaef37da9
    http://www.ebadania.pl/24fd581ed5614005

    OdpowiedzUsuń