czwartek, 14 stycznia 2016

Jaglanka z piekarnika.


Pieczony dyniowy jagielnik; 
z daktylami, masłem orzechowym i bananem 

zero weny do zdjęć, a taki ładny wyszedł xd

czasami myślę, że mogłabym nocować w szkole miło by było gdyby ilość spędzanego tam czasu odpowiadała ilości wiedzy w głowie, nie ma tak miło. ale nie nie narzekam czasami muszę sobie po prostu pogdybać, się wygadać.. 
.. z mojego weekendu w domu tyle, że dzisiaj po szkole jadę z przyjaciółką w poszukiwaniu wykończeń na studniówkę, a jutro jak się okazało na zakupy z rodzicami.. czasie proszę, niech Cię przybędzie. ;)
Miłego dnia. :)


Przepis:

40-50g kaszy jaglanej
100g pure z dyni hokkaido
ok.15-20g proszku budyniowego
 2-3 łyżki mleczka kokosowego
coś do posłodzenia

Kaszę podprażyć i gotowac w 1- 1 1/2 szklanki lekko osolonej wody. Zmiksować z dynią i odstawić, aby wystygło. Dodać proszek do pieczenia trochę mleczka/chyba że masa jest i tak luźna(zależy od dyni). Przełożyć do naczynka. Piec ok. 35min w piekarniku rozgrzanym do 200stopni.

Na wierzchu rozprowadzić masło orzechowe i porwane świeże/suszone daktyle 

9 komentarzy:

  1. Czekałam, czekałam i się doczekałam. Pieczony jagielnik w końcu się u Ciebie pojawił i umieram z zachwytu! :)
    Teraz czekam na przepis! No i przesyłam mnóstwo energii na piąteczek i resztę weekendu! Miłych zakupów :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ten wierzch to niczym moje dodatki na kanapki ob plus daktyle i banan <3 a jagielnik świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A jagielnik wyszedł ci boski <3
    No i życzę ci miłego dnia i udanych zakupowych łowów :*

    OdpowiedzUsuń
  4. To masło na wierzchu <3 Wgl ekstra wypiek i ja chce przepis! :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie idealny wyszedł! A na dodatek dynia i masłoo mniam!

    platki-owsiane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny, chętnie bym spróbowała :) Obserwuję, będę zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Można prosić o przepis na to cudo? :)

    OdpowiedzUsuń