czwartek, 20 czerwca 2013

317.

 „Niesamowite jak paradoksalnie układa się życie: najpierw bardzo czegoś pragniesz i nie możesz się doczekać, a potem, kiedy jest już po wszystkim, marzysz tylko o tym, by cofnąć czas i wrócić do dni, gdy wszystko było po staremu.”



 Owoce(poziomki, truskawki, czereśnie)* na budyniu, pod orkiszowo-owsianą kruszonką

* z własnego ogródka


Niestety matma nie wyszła, miałam kilka błędów, a musiałbym napisać ten sprawdzian bezbłędnie, ale jakoś się tym nie przejęłam. :P

Budzę się zbyt wcześnie, po zbyt krótkim śnie. Wracam do domu, za późno. Usypiam na tarasie u uśmiechach się do słońca. Dla mnie trwa już lato.  I wcale nie powinnam teraz kisić się w sali jak jakieś sardynki na jakiś zajęciach profilaktycznych, czy tam fizyce.

Pytania od Domi :*

1. Ulubiony film o tematyce kulinarnej to... 
a są takie? xd na tą chwilę nic nie przychodzi mi do głowy :P
2. Ulubiona książka o tematyce kulinarnej to... 
Nie czytam raczej takich książek.
3. Jakie było pierwsze danie przyrządzone przez Ciebie i ile miałaś lat gdy je przyrządziłaś?  
Obstawiam, że były to chlebki(chleb smażony w jajku) albo kanapki, pewnie tak 8lat.
 4. Wolisz gotować sama czy z kimś? Dlaczego?  
Sama. Gdy gotuję z kimś jestem rozkojarzona i zazwyczaj wszystko ze sobą mylę i nic mi nie wychodzi
5. Twoje danie w 15 minut to...  
Makaron/Kasza/Ryż w warzywami i kurczakiem
6. Czy zdarza Ci się używać do gotowania wszelkiego rodzaju  "wspomagaczy" w postaci np. sernika na zimno z kartonu, czy sosu do spaghetti ze słoika?
Nie. Kiedyś je uwielbiałam, ale gdy odkryłam, że sos słodko-kwaśny(czy też coś innego) można zrobić samemu, to poszły w niepamięć.
7. Większe trudności sprawia Ci przyrządzenie ciast czy dań głównych?  
Chyba dań głównych.
8. Jakie są Twoje zainteresowania poza gotowaniem?  
Czytanie. Filmy to też zainteresowanie? Bieganie.
9. Bez którego narzędzia kuchennego czujesz się jakbyś miała dwie lewe ręce?  
Patelnia, piekarnik, garnki, mikser.
10. Gdzie zaopatrujesz się w gadżety kuchenne? 
Wszędzie gdzie coś mi się spodoba.
11. Skąd czerpiesz pomysły na dania? Czy są to książki kucharskie, przepisy od znajomych, internet czy Twoja wyobraźnia?  
Internet, wyobraźnia, kiedyś zobaczony przepis w telewizji czy książce. 


5 komentarzy:

  1. aaa, jak ja zazdroszczę wszystkim tych poziomek! :((

    OdpowiedzUsuń
  2. crumble, crumble... chyba powinnam w końcu je zrobić ten pierwszy raz, bo trochę wstyd.
    owoców z ogródka jednak zazdroszczę najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam identyczną sytuację z biologią... ale też jakoś się nie przejmuję;)
    Pysznie to wygląda, a miałabym pytanko, jak najszybciej zrobić pyszną kruszonkę?

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę ci tych pysznych owoców*-* cudne śniadanko stworzyłaś ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. tez mam poziomki w ogrodku;) i truskawki i czeresnie;)

    OdpowiedzUsuń