niedziela, 30 czerwca 2013

327.

Że życie ludzkie jest tylko snem, zdawało się już nie jednemu. I mnie również uczucie to stale towarzyszy.”


owsianka z jabłkiem,cynamonem, czereśniami i prażonymi płatkami migdałami


Nie wiem, czy się nie przeziębiłam, bo jakoś nie za dobrze się czuje. :(
Grrr... nie mogę być chora, chciałam dzisiaj iść pobiegać, a nie leżeć w łóżku.
W sumie pogoda też nie zachęca do wyjścia, ale na jagodach i tak byłam, przy okazji zgubiłam telefon, który odnalazłam na całe szczęście. :P


Zostałam otagowana przez http://tasty-breakfast.blogspot.com/, dziękuje bardzo :*


1. Która kuchnia świata jest Twoją ulubioną?
Każda po trochu ma w sobie coś co lubię.
2. Wymarzony deser.
Chciałabym spróbować prawdziwe tiramisu. A tak po za tym, deser to deser, każdy będzie dobry <3
3. Znienawidzona potrawa.
Wspominam przedszkole i widzę brukselkę(o ile zaliczymy to do potrawy) kotlety rybne i zupę cebulową, A tak z domu, hmmm... sama nie wiem.
4. Masz do wyboru: uratować ukochane zwierzę albo obcego człowieka. Które z nich wybierzesz?
Chyba obcego człowieka, bo myśl, że ma rodzinę, która będzie go opłakiwała, a ja mogłam temu zaradzić, byłaby okropna.
5. Ulubiona książka.
Za dużo ich.
6. Na wakacje wolisz morze, góry czy jezioro? Dlaczego?
Morze. Dlaczego? Tak po prostu, w wakacje zawsze było morze i nie zamierzam tego zmieniać.
7. Ulubiona bajka z dzieciństwa.
Barbie? Ale to raczej filmy xd ? Bajki..hmm na myśl przychodzą mi smerfy, gumisie, tabaluga i pokemony(zalety posiadania młodszego brata)
8. Najprzystojniejszy celebryta.
Mój tato xd. Nie no nie wiem.
9. Gdybyś mogła spędzić 1 dzień z dowolnie wybraną osobą (żyjącą lub nie) na świecie, kto by to był?
Moja babcia. Chciałabym zobaczyć ją jeszcze raz i pożegnać się tak jak należy, chciałabym jeszcze raz usłyszeć jej głos i poczuć jej dotyk. Po prostu usiąść u niej na łóżku przeglądać przyjaciółkę, gdy babcia w tym czasie komentuje jakiś serial i narzeka na sierść którą zastawia jej(mój/którego już nie ma) kot.
10. Co ugotowałabyś, jeśli chciałabyś zrobić na kimś wielkie wrażenie?
Coś dobrego. Pewnie jednak postawiłabym na coś słodkiego, bo w pieczeniu czuję się pewniej.
11. Czy jest osoba, która jest Twoim kulinarnym autorytetem? Jeśli tak - kto?
Nie mam takiej osoby. 


Do zabawy nominuję:


Pytania:
1. Jakieś plany na wakacje?
2. Wymarzone miejsce na wakacje?
3. Jakieś wspomnienie związane z obozem/kolonią/wyjazdem z rodzicami?
4. Ulubiona letnia potrawa?
5. Koktajl banan-szpinak, czy truskawkowy?
6. Spokojny ranek, czy wieczór?
7. Najpierw czytasz książkę, czy oglądasz film?
8. Domowe kino z przyjaciółmi, czy może kino na mieście?
9. Najgorszy owoc?
10. Wiedziałeś/aś, że arbuz to warzywo?

10 komentarzy:

  1. Ale pysznie, uwielbiam wszystko co posypane płatkami migdałów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio jadłam taką, tylko polałam syropem klonowym. przepyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepyszne dodatki :)
    dziękuję za tag, postaram się odpowiedzieć jakoś w tym tygodniu, jak znajdę chwilkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za otagowanie;)) jutro postaram się odpowiedzieć;))

    a owsianka pierwsza klasa! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne się prezentuje to śniadanie, aż nabrałam chęci na taką miseczkę :)
    nie wiem dlaczego tyle ludzi nie lubi brukselki - ja ją kocham! Lekko podgotowana w posłodzonej i osolonej wodzie, podana z sosem czosnkowym - i dla mnie idealny dodatek do obiadu:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pysznie wygląda ta owsianka! Mniam!

    Nominowałam Cię do Liebster Blog :*

    OdpowiedzUsuń
  7. mmm owsianka najlepsza z jabłuszkiem i cynamonem <3 do tego czereśnie i migdały -cudnie !

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmm, jak apetycznie wygląda.
    Zdrówka :*

    OdpowiedzUsuń
  9. owsianka mniam!
    dobrze, że znalazłaś telefon :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześlicznie wygląda :) Udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń