niedziela, 8 listopada 2015

Naleśniki na poniedziałek.


Orzechowe naleśniki* z marchewkową ricottą,
 miodem i malinami 
* z mąką orzechową 

Lepszego śniadania nie mogłam sobie wymarzyć w poniedziałek ^^
i po raz setny doszłam do wniosku, że ten kto wymyślił wf na pierwszej godzinie w poniedziałek nie przemyślał tego xd 


Przepis:

20g mąki orzechowej
15g mąki żytniej 
jajki 
1/2 szklanki mleka 
ew. trochę wody 
coś do posłodzenia
cynamon, szczypta soli

Wszystkie składniki zmiksować ze sobą. Odstawić na trochę do lodówki (u mnie cała noc). Przemieszać, ew. dolać mleka/wody. Smażyć na dobrze rozgrzanej patelni. 

10 komentarzy:

  1. Haha wiesz, że też sobie dziś o 5 rano wymarzyłam naleśniki :D ja mam wf niestety wśrodku lekcji, ale pierwsza biologia też nie przeszkadza w smażeniu :P maliny i marchewa - kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  2. orzechowe naleśniki to coś, czego mi trzeba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Z naleśnikami poniedzialek nie straszny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszne rozpoczęcie nowego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten kto wymyślił wf na pierwszej lekcji w poniedziałek chciał wam trochę dokopać :D Ale naleśniki ratują ten poranek oczywiście - w takim wydaniu zdecydowanie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że chyba kawę z rana odstawiłaś. W sumie nie wiem czy ja bym się teraz zdobyła na taki krok xD
    A zacząć tygodnia lepiej nie mogłaś, pomimo tego wf. Naleśniki są po prostu idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Łączę się z tobą w radości! Jedna nauczycielka wypadła, i przez zmianę planu w poniedziałek również mam pierwsze zajęcia sportowe! Piąteczka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. W ogóle każdy w-f na pierwszej lekcji jest zrąbany, wiem co czujesz :P

    OdpowiedzUsuń