wtorek, 25 września 2012

50.

placuszki na maślance stracciatella z bananem podane z Gratką czekoladową/ twarożkiem waniliowym z rodzynkami, 2 kostki Milki Mousse au Praline


Wstałam specjalnie wcześniej, aby móc spokojnie usmażyć te placuszki, nie żałuje tego :P 

Dzisiejsza pogoda o wiele lepsza niż wczoraj. Mam nadzieje, że jutro będzie jeszcze cieplej. Lubię kiedy to szkolnej sali wpadają ciepłe promienie słoneczne.

I już mogę się przywitać z okresem kiedy nie chce mi się wyjść spod kołdry nie dlatego, że nie mam ochoty, ale dla tego, że po za jem obrębem jest przerażająco zimno.

No już mamy prawie połowę tygodnia. Kurde, ale ten czas zasuwa.
A jutro czeka mnie kartkówka z masy słówek z angielskiego, odpytywanie z matmy, no i chyba kartkówka z chemii... już mi się wszystkiego odechciewa. Ale, potem tylko czwartek, piątek no i weekend. :D

13 komentarzy:

  1. ta maslanka stracciatella jest pyszna! placuszki robione z nia musza byc przepyszne! :)
    a co to za pyszna czekolada, nowa jakas ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam ją jeszcze jak byłam w Bułgarii :) Nie wiem czy w Polsce można ją już gdzieś dostać :P

      Usuń
    2. ja kupuje taka w Polsce :) tzn moze firma jest inna, ale smak stracciatella :)

      Usuń
    3. Miałam na myśli czekoladę :) A maślankę też kupiłam w polsce :)

      Usuń
    4. aaa :D przepraszam! :D rzeczywiscie, w koncu o nia pytalam! aa to u nas jej pewnie nie ma ;< u nas zawsze brakuje tylu pysznosci :D

      Usuń
  2. jakie urocze *.* musiały być przepyszne!
    nie lubię wychodzić spod kołdry, też zawsze mi zimno...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe. :) Przydałoby mi się takie śniadanko, jednak zz głową w testach nie mam jak go zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  4. strasznie lubię tą maślankę i placuszki na niej wychodzą przepyszne<3
    poradzisz sobie ze wszystkim w szkole, a zanim się obejrzysz to już weekend Cię zastanie:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno opłacało się wcześniej wstać! :D Dla takich placuchow nawet ja bym się poświęciła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też jestem się w stanie w ten sposób poświęcać dla pysznego śniadania. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. czas szybko leci ja dla mnie ...
    śnaidanko pyszniutkie ,same słodkości ,wygląda bardzo apetycznie ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo apetyczne placuszki, i ten waniliowy twarożek, mniam :)

    OdpowiedzUsuń